Jump to content

Welke GTA4 trailer was beter?


jojokojo

Welke GTA4 trailer was beter?  

947 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke GTA4 trailer was beter?

    • Trailer 1
      78
    • Trailer 2
      350
    • Ze zijn allebei goed!
      351
    • Vond beide maar niets!
      69


Recommended Posts

Nu trailer 2 uit is ben ik wel benieuwd welke trailer jullie het beste vinden.

Ik vind persoonlijk trailer 2 beter omdat er wat meer gameplay inzit.

trailer 1 vond ik meer om er even in te komen en te laten zien wie de hoofdpersoon is en waar het zich afspeeld.

Zeg even waarom jullie die trailer beter vinden...

EDIT door Joriz

Trailer 1 kan je hier zien: http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...=si&img=572

Trailer 2 kan je hier zien: http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...si&img=1009

Poll op GTAGames.nl hoofdpagina geplaatst. :)

Bewerkt: door Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    4

  • Dutchy3010

    2

  • -IV-

    2

  • jojokojo

    2

Trailer 1 :

Omdat die erg geheimzinnig is. En Trailer 2 is een beetje rommelig. Wel kom je in Trailer 2 meer te weten over GTA IV maar ik vind Trailer 1 beter !. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Mij persoonlijk spreekt trailer 2 het meest aan. In deze trailer zie je meer van de stad, personage's en voertuigen. De 1e trailer ws een soort view van de stad. Daarom vind ik de 2e leuker want je ziet meer.

Groetjes, :cya:

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn voorkeur gaat uit naar de tweede trailer. In de eerste trailer zag je wat sfeerbeelden en echt een introductie hoe, wat en waar het spel zal zijn. Heel leuk allemaal voor de speculaties natuurlijk. Maar bij de tweede trailer krijg je echt een indruk van de gameplay en de kwaliteit van de game, en daar gaat het toch om als ik een trialer zie. Hij was tevens ook langer. Bij de eerste trailer had ik een idee van: 'Wel mooi zeg' bij de tweede dacht ik: 'Wow prachtige gameplay! Die moet ik hebben!' En dat is toch de bedoeling van een trailer.

Link to comment
Delen op andere websites

Absoluut Trailer 2! In de 1ste trailer zag je alleen maar de stad, wat natuurlijk wel fijn is voor GTAIV te verwelkomen, maar dat was het ook. Nu zag je hoe verniewend IV wel niet is, ruiten van auto's die niet direct stukgaan, maar kogelgaten vormen, duren instampen...

Nu ben ik echt wel aan het nadenken als ik geen Xbox360 zou kopen voor deze prachtige game, en de GTA games die volgen!

Hopelijk wordt trailer 3 nog beter, alhoewel dat moeilijk is.

Link to comment
Delen op andere websites

2,zeker. De 2de trailer heeft me overtuigd dat ik GTA IV Moet kopen,en dat doe ik ook!

Groot gelijk geef ik u :Y

Dat is de bedoeling van een trailer, om u wa op te warmen voor GTA IV

Dat mensen kunnen zien dat Grand Theft Auto IV een topgame wordt!

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk zou je 2 dingen in moeten kunnen vullen. Ze zijn namelijk allebei heel goed, maar de 2e vond ik ietsje beter. Desalniettemin was de eerste goed genoeg dat ik uiteindelijk maar voor 'beiden waren goed' heb gestemd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind eerlijk gezegt beide erg goed in de eerste '' Trailer '' lieten ze zien hoe GTAIV een beetje eruit zag en in de tweede '' Trailer '' kwam er wat actie's in dus ik vond ze beide goed!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...