Jump to content

Welke GTA4 trailer was beter?


jojokojo

Welke GTA4 trailer was beter?  

947 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke GTA4 trailer was beter?

    • Trailer 1
      78
    • Trailer 2
      350
    • Ze zijn allebei goed!
      351
    • Vond beide maar niets!
      69


Recommended Posts

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    4

  • Dutchy3010

    2

  • -IV-

    2

  • jojokojo

    2

Ik vind 1 de beste want het geeft een hele mooie sfeer en met de muziek en de beelden is het ook kwalitatief een goede trailer terwijl de 2de wat meer basic is met meer actie en 2 was ook wat rommelig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op de eerste trailer gestemd. Ik vond dat daar veel meer sfeer in zat en de achtergrondmuziek vond ik veel beter dan de 2e trailer.

Ik vond die 2e trailer maar een beetje rommelig :{

Link to comment
Delen op andere websites

Zo te zien is trailer 2 overduidelijk de: winnaar!

Nu wordt het wachten op trailer 3 waarin je echte gameplay beelden krijgt!

ps: wat een eer om de poll op de hoofdpagina zien te verschijnen.

(en ja als ik mijn eerste bericht zou wijzigen dan zijn alle stemmen toch weer weg?

Dat heb ik weleens eerder gehad.

Bewerkt: door jojokojo
Link to comment
Delen op andere websites

Trailer 2 vond ik beter, je zag actie, meer van GTA IV zelf en bij de andere meer landschap en personage die je speelt. Nu heb ik meer een idee hoe IV gaat worden. En zo te zien wordt ie tering vet. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

trailer 2 !! omdat die veel meer van het spel opzicht liet zien en de actie verder ook dat er in zat

alhoewel de eerste ook niet slecht was....

Link to comment
Delen op andere websites

Trailer 2 is beter. Je ziet veel meer en zoiezo is alles een stuk duidelijker.

Maar het is ook logisch want met Trailer 1 bouw je de hype op en vraagt iedereen zich sterk af wat en hoe.

Nu is het puntje van de sluier belicht.

Link to comment
Delen op andere websites

Trailer2 want de grafics zijn natuurlijk mooier zoals de politie auto's en het hele verhaal word duidelijker maar je hebt trailer1 wel nodig om het te snappen want hierin word uitgelegd waar het is en wie je bent.

Trailer2

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de eerste trailer waren ze diep in detail gegaan. Bij de tweede trailer hadden ze veel meer laten zien en dat vond ik ook beter, veel meer actie... Gewoon goed ! :tu:

Bewerkt: door Woetsha
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de 2de trailer. In de eerste trailer lieten ze maar steden zien en auto's. In de 2de lieten ze meer zien. De hoofdpersoon en de wapens en wat meer mensen. Dus trailer 2 vind ik beter. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat je helemaal gelijkt heb,

uit de trailers wordt mij wel duidelijk dat de details veel en veel beter zijn zoals kogegaten in een raam en een tankstation dat opgeblazen kan worden(gaaf!!!) :klap:

Ik zou het spel zelf wel graag willen maar ik heb geen Xbox 360 of ps3 en voor de computer lijkt hij me teveel ruimte innemen, dus als ie op de gewone xbox uitkomt ga ik m zeker kopen :*D

Groewtjes Yosata

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...