Jump to content

Welke GTA4 trailer was beter?


jojokojo

Welke GTA4 trailer was beter?  

947 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke GTA4 trailer was beter?

    • Trailer 1
      78
    • Trailer 2
      350
    • Ze zijn allebei goed!
      351
    • Vond beide maar niets!
      69


Recommended Posts

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    4

  • Dutchy3010

    2

  • -IV-

    2

  • jojokojo

    2

Ik vind dat je helemaal gelijkt heb,

uit de trailers wordt mij wel duidelijk dat de details veel en veel beter zijn zoals kogegaten in een raam en een tankstation dat opgeblazen kan worden(gaaf!!!) :klap:

Ik zou het spel zelf wel graag willen maar ik heb geen Xbox 360 of ps3 en voor de computer lijkt hij me teveel ruimte innemen, dus als ie op de gewone xbox uitkomt ga ik m zeker kopen :*D

Groewtjes Yosata

dat van die tankstations opblazen was al sowieso mogelijk in san andreas..in vc en 3 weet ik niet zeker.

en hij komt niet op de oude xbox.alleen 360 ps3 en misschien pc, dus je zult toch echt moeten 'upgraden' als je gta iv wilt spelen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de tweede trailer beter , want in de eerste trailer lieten ze alleen gebouwen en auto's zien. In de tweede trailer zie je ook wapens helikopters , en er word meer in gepraat. Ik vond het ook prachtig om te zien in de tweede trailer hoe er kogels door de voorruit van Niko's auto kwamen. En die ruitenwissers van de auto's zijn ook erg mooi. Maar ik was best benieuwd naar de eerste trailer van GTA IV. Bij de tweede trailer had ik niet echt dat gevoel meer. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de tweede trailer beter , want in de eerste trailer lieten ze alleen gebouwen en auto's zien. In de tweede trailer zie je ook wapens helikopters , en er word meer in gepraat. Ik vond het ook prachtig om te zien in de tweede trailer hoe er kogels door de voorruit van Niko's auto kwamen. En die ruitenwissers van de auto's zijn ook erg mooi. Maar ik was best benieuwd naar de eerste trailer van GTA IV. Bij de tweede trailer had ik niet echt dat gevoel meer. :)

Hier hetzelfde, het was echt een gevoel dat er verandering zou komen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Trailer 2 was veel beter, daar kwam veel meer actie invoor, en je ziet daar meer personen in . En Trailer 1 vond ik wel OK, Maar daar zat te weinig actie in. Alleen jammer dat ze allebei zo kort duurder.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt zien dat de hoofdpersonag bij gta4 meer zelf zeker is tegenover cj en tommy...

Nu trailer 2 uit is ben ik wel benieuwd welke trailer jullie het beste vinden.

Ik vind persoonlijk trailer 2 beter omdat er wat meer gameplay inzit.

trailer 1 vond ik meer om er even in te komen en te laten zien wie de hoofdpersoon is en waar het zich afspeeld.

Zeg even waarom jullie die trailer beter vinden...

EDIT door Joriz

Trailer 1 kan je hier zien: http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...=si&img=572

Trailer 2 kan je hier zien: http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...si&img=1009

Poll op GTAGames.nl hoofdpagina geplaatst. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Trailer 1.

Trailer 2 was naar mijn idee net een slechte actiefilm..

Ook alles wat je ziet in trailer 2 lijkt mij niet echt mogelijk in het spel.. En als het mogelijk is raakt het zijn realisme kwijt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dat nou weer tuurlijkt raakt het zijn realismeniet kwijt wat nemen jullie het allemaal serieus ga is terug naar gta het concept van die game is een funny freeroaing game.

En ja waarschijnlijk kan je een groot deel van de dingen in de trailer ziet wel echt doen door de nieuwe engine is er meer mogelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Trailer 1.

Trailer 2 was naar mijn idee net een slechte actiefilm..

Ook alles wat je ziet in trailer 2 lijkt mij niet echt mogelijk in het spel.. En als het mogelijk is raakt het zijn realisme kwijt ;)

oke..

-deur in trappen? zou makkelijk kunnen, en maakt het spel juist realistischer dan de deur niet open kunnen maken als alleen een gammel slot op de deur zit (en in de trailer zag je duidelijk een gammel slot :puh:)

- aan auto's hangen..het is niet comfortabel, maar het moet kunnen..en als je echt wilt moet het ook in het echt kunnen..dus met een crimineel in een spel is het niet zo raar.

- aan helicopters hangen hetzelfde :puh:

- auto rijden? :puh: nou..ja..misschien halen ze dat er wel uit dit keer :puh:

het is een hele nieuwe gta..next-gen..veel meer mogelijkheden, en zo onrealistisch waren die dingen die je in de trailer zag helemaal niet, en het maakt gta volgens mij alleen maar een beter spel als het er juist wel gewoon in zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Komt Gta 4 ook later op de ps2?? of is dat nog steeds niet duidelijk?

Nee hij komt niet op oude consoles..alleen next-gen, behalve de wii dan waarschijnlijk :puh: want die heeft slechtere specs dan de xbox 1..

misschien komt hij nog op de pc uit, maar dat word waarschijnlijk pas aangekondigd na de release voor ps3 en 360 in oktober.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...