Jump to content

Welke GTA4 trailer was beter?


jojokojo

Welke GTA4 trailer was beter?  

947 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke GTA4 trailer was beter?

    • Trailer 1
      78
    • Trailer 2
      350
    • Ze zijn allebei goed!
      351
    • Vond beide maar niets!
      69


Recommended Posts

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    4

  • Dutchy3010

    2

  • -IV-

    2

  • jojokojo

    2

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
Trailer 1, ze maakten je helemaal warm voor IV, dat gevoel is bij mij na de 2e minder geworden....

mee eens...

ik vond de tweede trailer beter mee actie en het muziekje was ook beter en we kregen eendelijk wat leuks te horen over GTA IV :7

Link to comment
Delen op andere websites

Trailer 1, ze maakten je helemaal warm voor IV, dat gevoel is bij mij na de 2e minder geworden....

mee eens...

ik vond de tweede trailer beter mee actie en het muziekje was ook beter en we kregen eendelijk wat leuks te horen over GTA IV :7

hoe bedoel je dat je eindelijk iets leuks te horen kreeg : :bonk:

vond je alles wat je door trailer 1 te weten kwam saai??

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Nu trailer 2 uit is ben ik wel benieuwd welke trailer jullie het beste vinden.

Ik vind persoonlijk trailer 2 beter omdat er wat meer gameplay inzit.

trailer 1 vond ik meer om er even in te komen en te laten zien wie de hoofdpersoon is en waar het zich afspeeld.

Zeg even waarom jullie die trailer beter vinden...

EDIT door Joriz

Trailer 1 kan je hier zien: http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...=si&img=572

Trailer 2 kan je hier zien: http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...si&img=1009

Poll op GTAGames.nl hoofdpagina geplaatst. :)

ik de tweede trailer better omdar je ziet wat wapens een heli en polietie wagens

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Qua omgeving zal ik moeten kiezen voor Trailer #1. Qua personage van de hoofdpersoon waar het allemaal om draait zit ik toch bij Trailer #2. Ze waren allebij goed,

maar als je echt een keuze moet maken vond ik #2 er toch wel ietsje boven uit steken! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

eigelijk is 1 ook erg goed,als je iedere frame per frame bekijkt zie je echt veel dingen,men toont er ook hoe mooi de zon medraait met de dag en de schaduwen erbij en wel effect de zon op ramen heeft en de daaropgevolgde lichtintensiteit in de ruimte waarin men zich bevind

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind trailer 1 de beste en de mooiste en ik vind de muziek goed samenlopen met de beelden. Bij trailer 2 vind ik dat er meer actie is.

Trailer 1:9.8/10

Trailer 2:10/10

Ik kan niet wchten totdat de volgende trailer uitkomt. :dans:

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, ik kan niet echt zeggen welke trailer nu beter is, want de trailers verschillen veel van elkaar en hebben verder weinig tot niks met elkaar te maken, behalve dan dat ze van hetzelfde spel zijn :D ook leken de grafics in de 1e trailer beter als in de tweede :D

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...