Ninoke Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Yu, Ik was wat met de rancher aan het rondrijden ik ga hem tunen in de transfender je kon zer zowat alles tunen van velgen tot spoilers enz.(dit was op de pc)En toen schoot me iets te binnen en wat schot me te binnen?dat je de rancher op de ps2 niet kon tunen!Ik had het voor alle zekerheid nog eens gecheckt en je kon de rancher niet tunen op de ps2 maar op de pc wel!Hoe kan dit? grtz Ninoke jaja bier Reageren
GTA_XP Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 De informatie zit in carmods.dat en vehicles.ide. De twee bestanden kan je wijzigen in welke modshops hij kan en welke onderdelen toegevoegd kan worden. Misschien is het een foutje van R* of je hebt de "Transfender OverHaul" gedownload. Maar is ieder geval, het zit twee genoemde bestandjes Reageren
Ninoke Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 De informatie zit in carmods.dat en vehicles.ide.De twee bestanden kan je wijzigen in welke modshops hij kan en welke onderdelen toegevoegd kan worden. Misschien is het een foutje van R* of je hebt de "Transfender OverHaul" gedownload. Maar is ieder geval, het zit twee genoemde bestandjes Ik heb niks met die transender dinges mod te maken! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) De Ranger is op de PS2 versie gewoon te tunen hoor. Misschien heb je een Police Ranger want de normale is toch echt te tunen. Edit: Ik heb wel dit Topic gevonden. Misschien heb je de Ranger gespawnt met een cheat? Uit dat topic blijkt dat die niet te tunen is maar de normale versie wél. Bewerkt: 29 juni 2007 door ASPHALT Reageren
Ninoke Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 De Ranger is op de PS2 versie gewoon te tunen hoor. Misschien heb je een Police Ranger want de normale is toch echt te tunen. Bij mij niet op de ps2?!heb het juist nog geprobeerd!en nee het gaat bij mij niet! De Ranger is op de PS2 versie gewoon te tunen hoor. Misschien heb je een Police Ranger want de normale is toch echt te tunen. Edit: Ik heb wel dit Topic gevonden. Misschien heb je de Ranger gespawnt met een cheat? Uit dat topic blijkt dat die niet te tunen is maar de normale versie wél. Nee ik had er 1 in m'n garage staan net nieuw van de straat gepikt en daar doet hij het ook nie! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ik heb net gekeken, en hij doet het gewoon hoor. Je hebt misschien de Rancher uit de missie Lure gepakt, want die is BP en kan niet getuned worden. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ik heb net gekeken, en hij doet het gewoon hoor. Je hebt misschien de Rancher uit de missie Lure gepakt, want die is BP en kan niet getuned worden.Tijdens deze missie is deze Rancher wél te tunen in de TransFender, je kan er eventueel off-road banden opzetten. Dit heb ik 1x geprobeerd tijdens deze missie op de PS2. Dit staat ook bij de tips op wiki: >klik<. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.