venco Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 heey ik ben bezig met een script waar je huisen kunt kopen maar ik wil zoon pickup huisje inverplaats een checkpoint ik heb de huisjes al staan maar nu heb ik een probleem want ik heb een code nodig voor als je in een huisje staat bij checkpoint is dat IsPlayerInCheckpoint maar wat is dat bij een pickup ? ik zat te denken aan IsPlayerAtStaticPickup maar die werkt niet kan iemand me daar bij helpen Reageren
Mania-92 Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) heey ik ben bezig met een script waar je huisen kunt kopen maar ik wil zoon pickup huisje inverplaats een checkpoint ik heb de huisjes al staan maar nu heb ik een probleem want ik heb een code nodig voor als je in een huisje staat bij checkpoint is dat IsPlayerInCheckpoint maar wat is dat bij een pickup ? ik zat te denken aan IsPlayerAtStaticPickup maar die werkt niet kan iemand me daar bij helpen Er is geen functie voor, wat je kan doen is gewoon de coordinaten van de pickup vergelijken met de huidige positie dmv een ifje. if (coordspickup == huidigepos) { SetPlayerInterior(); SetPlayerPos(); } Dit moet je natuurlijk wel nog even wat beter uitwerken. @ Big Smoke: Als een functie niet op de wiki staat is het moeilijk vinden. Bewerkt: 30 juni 2007 door Mania-92 Reageren
Flame^ Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 lol? public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { } Reageren
venco Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) bedankt maar ik kom er nog niet uit ik heb dit : #define M_CASINO 0 #define M_DRAGON 1 #define M_CALIGULA 2 #define M_SEXSHOP 3 #define M_BAR 4 #define M_ZIP 5 #define M_BINCO 6 #define M_TATOO 7 #define M_BOTIQUE 8 #define M_STRIPCLUB 9 #define M_WANGCARS 10 #define M_AIRSTRIP 11 #define M_EMERALD 12 #define M_VISAGE 13 #define M_SPREADRANCH 14 #define M_ALAHAM 15 #define M_DIDERSACHS 16 #define M_GOLF2 17 #define M_VERONA 18 #define M_ZERORC 19 #define M_JIZZYS 20 #define M_SLAGT 21 #define M_COMEALOT 22 #define M_GOLF 23 #define MAX_MARKER 24 new Float:markerpoints[MAX_MARKER][3] = { {1137.66,-4.36,1000.68}, {1993.46,1017.89,994.89}, {2235.5408,1679.0402,1008.3594}, {-103.5525,-22.4661,1000.7188}, {501.4927,-75.4323,998.7578}, {161.1875,-79.9915,1001.8047}, {207.5640,-97.8188,1005.2578}, {-203.4864,-41.2045,1002.2734}, {418.5547,-80.1667,1001.8047}, {1212.3918,-10.9459,1000.9219}, {-1957.5327,300.2131,35.4688}, {418.1210,2536.8762,10.0000}, {2127.5940,2370.4255,10.8203}, {2022.5179,1916.6848,12.3397}, {1208.5027,-32.6044,1000.9531}, {475.2822,-18.4801,1003.6953},//ALHAMBRA {204.0677,-157.7979,1000.5234},//DIDERSACHS {-2724.3921,-314.7957,7.1861},//SF GOLF CLUB {1129.0569,-1489.0812,22.7690},//VERONA {-2233.7097,133.7087,1035.4210},//ZERORC {-2650.8259,1410.2885,906.2734},//JIZZYS {960.68,2100.50,1011.03}, //SLAGT HUIS {2183.687,1115.291,12.64844}, //COME A LOT {1457.73,2773.44,10.82} }; new markerpointType[MAX_MARKER] = { M_CASINO, M_DRAGON, M_CALIGULA, M_SEXSHOP, M_BAR, M_ZIP, M_BINCO, M_TATOO, M_BOTIQUE, M_STRIPCLUB, M_WANGCARS, M_AIRSTRIP, M_EMERALD, M_VISAGE, M_SPREADRANCH, M_ALAHAM, M_DIDERSACHS, M_GOLF2, M_VERONA, M_ZERORC, M_JIZZYS, M_SLAGT, M_COMEALOT, M_GOLF }; en onder main : public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmd, "/buy", true) == 0) { new business=999; new previousowner; if (coordspickup == GetPlayerPos(playerid)) { switch (playerCheckpoint[playerid]) { case M_DRAGON:{ business = P_DRAGON; } case M_CALIGULA:{ business = P_CALIGULA; } case M_SEXSHOP:{ business = P_SEXSHOP; } case M_BAR:{ business = P_BAR; } case M_ZIP:{ business = P_ZIP; } case M_BINCO:{ business = P_BINCO; } case M_TATOO:{ business = P_TATOO; } case M_BOTIQUE:{ business = P_BOTIQUE; } case M_STRIPCLUB:{ business = P_STRIPCLUB; } case M_WANGCARS:{ business = P_WANGCARS; } case M_AIRSTRIP:{ business = P_AIRSTRIP; } case M_EMERALD:{ business = P_EMERALD; } case M_VISAGE:{ business = P_VISAGE; } case M_SPREADRANCH:{ business = P_SPREADRANCH; } case M_SLAGT:{ business = P_SLAGT; } case M_COMEALOT:{ business = P_COMEALOT; } case M_GOLF:{ business = P_GOLF; } case M_CASINO:{ business = P_CASINO; } case M_ALAHAM:{ business = P_ALAHAM; } case M_DIDERSACHS:{ business = P_DIDERSACHS; } case M_GOLF2:{ business = P_GOLF2; } case M_VERONA:{ business = P_VERONA; } case M_ZERORC:{ business = P_ZERORC; } case M_JIZZYS:{ business = P_JIZZYS; } } if(business==999) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "je moet bij een gebouw checkpoint voor /buy het."); return 1; } public OnGameModeInit() { for(new i=0; i<MAX_MARKER; i++) { if(i<2) AddStaticPickup(1272,49,markerpoints[0],markerpoints[1],markerpoints[2] ; else AddStaticPickup(1273,49,markerpoints[0],markerpoints[1],markerpoints[2] ; } maar ik krijg die huisjes maar niet werkend plz help Bewerkt: 1 juli 2007 door venco Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.