QuaZ Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: max 500x150 Render: Ja Animatie: Mag Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Sigs komen er zo snel mogelijk aan
Bigstijn Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Hier is de mijne alvast Veel succes quaz
QuaZ Geplaatst: 30 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Heb ff wat nieuws geprobeerd Quaz Bigstijn Stemmen maar!
S()nny Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Quaz: render past goed bij de achtergrond... alleen je achtergrond is veel te druk dat vind egt niet mooi (had wel iets beter van je verwacht) Bigstijn: Ik vind de render niet goed bij de achtergrond passen... en je hept ook weer hetzelfde lettertype (je naam) verander die een keer. maar de jouwe achtegrond is veel rustiger dus.... mijn stem gaat naar: Bigstijn
Bronko Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Quaz: Mooie achtergrond, past goed bij je render. Je achtergrond is wel wat vol maar wel op een goede manier, allemaal verschillende brushes erin en dat witte ronde ding in het midden past er ook goed bij. Je lettertype is wel ok en duidelijk te lezen. BigStijn: De kleur van je achtergrond past redelijk bij je render, alleen ziet je achtergrond er erg eentonig uit. Het lettertype past niet bij je sig en je naam is niet echt duidelijk te lezen. Mijn stem gaat dus naar Quaz
Bigstijn Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Bedankt voor het stemmen jullie allebij! Het staat op het moment 1-1. @bronko het lettertype past er inderdaad niet erg goed bij. >>> Door RonaldVC: Dit soort posts zijn niet nodig, vriendelijk verzoek dus ook het voortaan niet meer te doen.<<<
Amfetamientje Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 ik stem op Quaz omdat zijn sig er gewoon redelijk tot goed uit zien maar bij bigstijn vind ik de render een beetje verkeerd gekozen je Font+kleur is een beetje gek/onduidelijk. En omdat je Sig zo groot is lijkt de achtergrond zo eentonig.
$big$smoke$ Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 mijn stem gaat naar quaz omdat het een mooie sig is moest er in bigstijn z'n sig een ander font staan zou ik op hem hebben gestemd
.Syfes Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Quaz: Ik vind je sig niet zo mooi . Het is een warboel maar ik zie dan weer effecten en dat vind ik positief. De font vind ik ook heel goed . BigStijn: Alweer gebruik je geen verschillende brushes altans heb ik het toch aangeraden . De font past niet bij de sig daar moet je goed opletten als je een font kiest De border vind ik te . Ik zie geen effecten dat vind ik spijtig Vote : Quaz Alletwee:KUTGW
.Levi. Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Winnaar Quaz +1 voor jou! Verliezer Bigstijn, volgende keer beter. Closed en geupdate.
Recommended Posts