Terror of Vice City Area Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 Ik heb één of andere (***) mod gedownload die Vice City helemaal om zeep hielp :unsure: . M'n computer gaf hem (te laat) aan als virus, maar ik weet welk bestand ik nu mis: downtown.ipl de dir is (standaard): C:/Program Files/Rockstar Games/Grand Theft Auto Vice City/data/maps/downtown en dan dus downtown.ipl, kan iemand hem op MSN groups zetten ofzo?:huh:
Na$! Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 (bewerkt) ik heb je al een pm gestuurd dus als je me even toevoegt zullen we het regelen en volgende keer backup maken hé Bewerkt: 15 december 2004 door marco vercetti
Terror of Vice City Area Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2004 (bewerkt) Gedaan thx, het was trouwens een mod met installer, en zodra ik hem aanklikte ging hij van alles verwijderen of vervangen. Kon dus niks geen backup doen. heb al zo'n 20 files van de install disc gehaald, kon alleen deze dus niet vinden. Bewerkt: 16 december 2004 door Terror of Vice City Area
ShadowOps Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Wat een rot mod waar had je em download dan?
PatrickW Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Niet spammen in een oud onderwerp ! ~slotje~
Recommended Posts