Bigstijn Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Omg! Ongetwijfeld je beste sig des tijden, vindt ik! Ziet er echt werkelijk vet goed uit! Goede render past mooi bij de achtergrondt: De achtergrondt heeft veel en mooie effecten! De border staat er goed bij Lettertype zoals gewoonlijk! dit is echt een super goede sig! 9.5/10 KUTGW! Gebruik deze effecten zeker vaker Reageren
Bronko Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) Erg mooie sig! Het enigste wat ik erop aan te merken heb is dat ik je naam niet goed in dat vakje vind zitten en dat ik het wat minder vind dat je dat grote geel-doorzichtige blok op je render ziet zitten maar dit valt gelukkig niet erg op en zie je alleen een beetje onderaan de sig. Verder vind ik al die effecten en rondjes allemaal erg mooi in je sig staan en de border is ook goed alhoewel ik denk dat een andere kleur misschien nog wat mooier had gestaan. Ik geef een welverdiende 9,2 KUTGW Bewerkt: 29 juni 2007 door Bronko Reageren
.Syfes Geplaatst: 30 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Dankjewel voor deze rates. Zijn ze nog andere die willen raten Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 (bewerkt) Zo echt een mooie sig. Die kleuren zijn mooi in elkaar. Ook niet te groot en niet te klein. En een leuke mannetje. Goed gedaan hoor ! 9/3. Bewerkt: 30 juni 2007 door Rene-GTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.