Jump to content

Nieuwste sig met nieuwe technieken

Recommended Posts

Geplaatst:

Omg! Ongetwijfeld je beste sig des tijden, vindt ik! Ziet er echt werkelijk vet goed uit!

Goede render past mooi bij de achtergrondt: De achtergrondt heeft veel en mooie effecten!

De border staat er goed bij Lettertype zoals gewoonlijk! dit is echt een super goede sig!

9.5/10 KUTGW! Gebruik deze effecten zeker vaker :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Erg mooie sig!

Het enigste wat ik erop aan te merken heb is dat ik je naam niet goed in dat vakje vind zitten en dat ik

het wat minder vind dat je dat grote geel-doorzichtige blok op je render ziet zitten maar dit valt gelukkig niet erg op en zie je alleen een beetje onderaan de sig. Verder vind ik al die effecten en rondjes allemaal erg mooi in je sig staan en de border is ook goed alhoewel ik denk dat een andere kleur misschien nog wat mooier had gestaan.

Ik geef een welverdiende 9,2 :tu: KUTGW

Bewerkt: door Bronko
Geplaatst: (bewerkt)

Zo echt een mooie sig. Die kleuren zijn mooi in elkaar. Ook niet te groot en niet te klein. En een leuke mannetje. Goed gedaan hoor ! ;):tu::tu: 9/3.

Bewerkt: door Rene-GTA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...