Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb me game gedowngrade maar ik kan nog steeds savegames van v2.0afspelen is dit altijd zo of niet?

Geplaatst:

Als je gaat downgraden met de downgrader, downgrade je alleen de versie van je GTA San Andreas zélf, dus niet de savegames. Je krijgt alleen de mogelijkheid tot modden en er zullen een paar bugs verwijderd zijn. Als je andere savegames wilt spelen zul je de Main.scm en Script.img moeten vervangen. Ik heb ze even geüpload: Klik

Groeten,

VWO-er

Geplaatst:
Als je gaat downgraden met de downgrader, downgrade je alleen de versie van je GTA San Andreas zélf, dus niet de savegames. Je krijgt alleen de mogelijkheid tot modden en er zullen een paar bugs verwijderd zijn. Als je andere savegames wilt spelen zul je de Main.scm en Script.img moeten vervangen. Ik heb ze even geüpload: Klik

Groeten,

VWO-er

en is me game nu gedowngrade naam 1.1 of 1.o?

Geplaatst:

Als je de Main.scm veranderd kan je hem alleen voor V1 of V2 instellen, V1.01 is alleen voor het modden en de bugs een term maar telt niet mee voor de savegames. V1.01 valt trouwens ook gewoon onder V1, maar met de savegames heeft V1.01 niks te maken ;).

Geplaatst:
ik heb me game gedowngrade maar ik kan nog steeds savegames van v2.0afspelen is dit altijd zo of niet?

vraagje waar kun je hem downgrade

Geplaatst:

Op de site bij downloads en dan gta san andreas en dan nog ff verder spueren bij tools of iets anders en dan heb je hem veel plezier ermee.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...