Talietje Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) Weet iemand in welke winkel je zo een muts kan kopen, een skatermuts. Die man loopt daar altijd in de grove street soms ook ergens anders en die heeft zo een mustje op. Kan je ook ergens zijn kleren kopen die hij aan heeft? Ik kan geen foto van hem laten zien want heb gta san andreas op de playstation Bewerkt: 29 juni 2007 door tallex Reageren
spoeky Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ik denk dat je hier het beste voor naar Sub Urban kan gaan. Hier kan je zien welke kleding ze bij Sub Urban verkopen. Daar kan je ook deze muts krijgen: Reageren
Talietje Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) maar ik bedoel die muts niet, ik bedoel zonder zo een bolletje vanachter op die muts een gewone muts. En Blue Yoshi 97 die man zie ik niet goed, hij is volledig zwart. De man ziet e als volgt uit: heeft een zwart mutsje, een bruine tank (hemdje), een lange broek kakie/bruin of grijs en zwarte hi-hop schoenen denk ik. Als iemand weet op wie ik het bedoel wil ie dan eens een screen maken want ik kan dat niet. Oja als ik naar hem komt staat er altijd reply possitief of zoiats en dan moet je op het pijltje rechts of links drukken voor te antwoorden. Bewerkt: 29 juni 2007 door tallex Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 maar ik bedoel die muts niet, ik bedoel zonder zo een bolletje vanachter op die muts een gewone muts.En Blue Yoshi 97 die man zie ik niet goed, hij is volledig zwart. De man ziet e als volgt uit: heeft een zwart mutsje, een bruine tank, een lange broek kakie/bruin en zwarte hi-hop schoenen denk ik. Als iemand weet op wie ik het bedoel wil ie dan eens een screen maken want ik kan dat niet. Oja als ik naar hem komt staat er altijd reply possitief of zoiats en dan moet je op het pijltje rechts of links drukken voor te antwoorden. Bedoel je dan misschien een drugsdealer die met z'n armen over elkaar wel eens stilstaat? Reageren
Talietje Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) ja dat is hem!!!!! Ik wil ook zo'n kleren Edit: ik ga hem eens met mijn gsm een foto proberen trekken en dan hem hier zetten. Bewerkt: 29 juni 2007 door tallex Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 De hemd ie hij draagt is de Black Tank, deze kan je kopen bij Binco. De broek kan je volgens mij bij Sub Urban kopen, dit weet ik niet zeker. De muts is geloof ik nergens verkrijgbaar. Ik weet het niet zeker, maar bij Prolaps kan je iets kopen wat op die muts lijkt. Reageren
Talietje Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) Oja, dit is de foto En kan je die muts dan niet in je game zetten ofzo? Met een mod maar hoe doe je het? Ik heb het op ps2 Bewerkt: 29 juni 2007 door tallex Reageren
Kinzorro Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 De ketting kun je volgens mij in Zip kopen.. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Die muts kun je helaas nergens kopen, maar die tank top kun je bij Binco kopen, en die broek bij Suburban of Zip. >>> Door Bling: Erg fraai, maar dit is al gezegd. <<< Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) Wat vind je van de 'Watch Cap'? Te koop bij Binco. Ik denk dat dit de enige is die in de buurt komt behalve de kleur dan. Trouwens die 'man' zoals jij 'm noemt is een drugsdealer, die moet je gewoon neerschieten. Dan valt er zo'n $2.000 uit z'n broek die jij in je eigen zak kan steken. Edit @ hieronder: Als je het verhaal van San Andreas volgt zal je merken dat CJ tegen drugs is, in één van de missies van Ryder zal hij ook een joint afslaan die hem wordt aangereikt. Zo ook in de missies met The Truth alhoewel hij daar wel stoned kan worden als hij die wietvelden moet verwoesten. Hij zou dus nooit een drugsdealer worden, dus die drugsdealers moet je gewoon afknallen ... headshots met een Desert Eagle levert een mooi resultaat. Bewerkt: 29 juni 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Talietje Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Maar kan CJ ook drugs nemen? En kan die ook een drugsdealer worden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.