Jump to content

GTA SA multiplayer

Recommended Posts

Geplaatst:

heey mensen ik heb een mta voor gta san andreas

aleen de volgende probleem is ..

ik kan de spel alles op starten maar als ik wil spelen zie ik de hele tijd het zelfde in beeld met vinewood er op en ik zie me eigen poppetje wel lopen als ik he tmet de pijltjes doe maar de beeld beweegt niet hoe kan dat

mv.g andy

Geplaatst: (bewerkt)
heey mensen ik heb een mta voor gta san andreas

aleen de volgende probleem is ..

ik kan de spel alles op starten maar als ik wil spelen zie ik de hele tijd het zelfde in beeld met vinewood er op en ik zie me eigen poppetje wel lopen als ik he tmet de pijltjes doe maar de beeld beweegt niet hoe kan dat

mv.g andy

Zorg ervoor dat je de bestanden van V1 krijgt. Waarschijnlijk heb je de patch om mee te downgraden al geïnstalleerd, om SA-MP mee te spelen. Vervolgens moet je dus twee V1 bestanden vervangen met je huidige bestanden. Het gaat om de 2 bestanden in de volgende map: '../Program Files/Rokcstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Daar staan als het goed is de 'Main.scm' en de 'Script.img', beide nog van V2.

In mijn bijlagen heb ik de bestanden toegevoegd, maar dan voor V1. Jij moet ze downloaden en vervangen met de huidige bestanden. Zorg er wel voor dat je even back-up's maak van je bestanden, zo heb je altijd je originele bestanden achter de hand!

Let op: Doordat je nu V1 hebt, zullen je huidige savegames het niet meer doen, aangezien die van V2 zijn. (Wil je verder met je V2 savegames, vervang dan de 'Main.scm' en de 'Script.img' van V1, voor die van V2.)

V1 bestanden:

@VWO'er: Zie inbox. ^^

Bewerkt: door -Matthijs-

Ik weet al wat jouw probleem is, je hebt V2 van San Andreas. Met deze versie valt niet te modden, wegens bepaalde redenen. Als ik alles over die versies zou uitleggen in dit topic zou mijn post te groot worden, dus PB me daarvoor maar even.

Maar goed, hoe kom ik dan aan de juiste versie? Je download deze patch, je slaat hem op, je start hem op, en je kiest je gta_sa.exe. Veelal te vinden in '...\Rockstar Games\GTA San Andreas'. Run de patch en start nu je SA:mp op, en nu moet hij het doen!

@ -Matthijs-: Je husselt nu de dingen doorelkaar. De patch is om te kunnen modden en een paar bugs te verwijderen en die doet niks met de savegames. Dus je kan wel gewoon V2 San Andreas-savegames spelen na het patchen. Ga je Main.scm en Script.img vervangen, dán pas kun je V1 savegames spelen. Ik heb dit zelf getest.

Bewerkt: door VWO-er

nog steeds het zelfde

dit krijg ik dan te zien

ditwp5.gif

Bewerkt: door andytjuh

bij mij doet die het wel ik had hiervoor ook problemen je moet v.02.1 downloaden helaas weet ik de site niet,

maar ik heb nu een ander probleem ermee als ik wil lopen met dat ventje dan blijft me spel hANGEn en dan moeti k me pc helemaal overnieuw opstarten

post-69003-1183239255_thumb.png

Bewerkt: door joey breemer
Geplaatst:

Voor de liefhebber, ik heb waarschijnlijk een oplossing. Omdat ik over meerdere '.exe' bestanden beschik, heb ik alles even uitgeprobeerd. Het blijkt zo te zijn dat een V1.01 '.exe' het niet doet, evenmin met die van V2. Komt er dus op neer dat je puur een V1 '.exe' moet hebben. Het rondstrooien hiermee mag niet op het forum, dus daar begin ik zeker ook niet aan. Ik wilde je in ieder geval laten weten waar het probleem vrijwel zeker aan ligt.

bij mij doet die het wel ik had hiervoor ook problemen je moet v.02.1 downloaden helaas weet ik de site niet

Deze is gewoon te downloaden op de site van SA-MP. Via het kopje downloads kom je bij 'V0.2.1' terecht.

Geplaatst:

ik heb het gedownload maar nu is het probleem dat het blijft vast hangen als ik me speler zie waar k mee moet spelen.

** mods zijn verwijdert**

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...