joopykoopy Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 heey, ik heb een huis gemaakt met sketchup die omgezet naar .3ds en dat in 3ds max omgezet naar dff en col en een txd gemaakt alles in moomapper gezet en volgens een tut en ik neem aan dat het goed is maarja ga ik naar die plek staat er niks heeft iemand hier een oplossing voor of een tut van een huis in vice city zetten? zou me erg helpen p.s. ook al met LOD geprobeerd maar doet niks mvg, joopykoopy Reageren
K.O. Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Al een ide en ipl aangemaakt? Bestanden toegevoegd aan gta3.img? Moet je nieuwe dingen trouwens ook niet ergens in zo'n bestandje zetten met allemaal ID nummers? (Als MooMapper dit soort dingen automatisch doet: ik ken het hele programma amper) Reageren
joopykoopy Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) hij doet alles bijna zelf maar welk progje gebruik jij dan? ik kan altijd wel wat anders proberen jah EDIT: heb nog wat rondgeneust en denk dat ik het heb maar ga het binnenkort proberen heb weinig tijd maar blijf maar posten als je oplossingen weet Bewerkt: 29 juni 2007 door joopykoopy Reageren
K.O. Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 hij doet alles bijna zelf maar welk progje gebruik jij dan? Ik installeer vrijwel altijd alles handmatig. Reageren
joopykoopy Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 en de plaats bepalen dan? dat is denk ik niet zo makelijk Reageren
K.O. Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 (bewerkt) en de plaats bepalen dan?dat is denk ik niet zo makelijk Eerlijk gezegd wel; even ingame naar de plaats van bestemming lopen en in SA Place Manager (een teleporter) even de coördinaten aflezen. Maar wat jij doet kan natuurlijk ook. Is het intussen nog gelukt trouwens? edit @ hieronder: ohja, is waar ook, dit ging over VC . Eigenlijk mod ik op het moment alleen SA, maar aangezien het in VC vrijwel hetzelfde eraan toe gaat probeer ik je toch uitleg te geven Oh enneh, deze tutorial van Wauzie al bekeken trouwens? (Dom dat ik je daar niet meteen naar verwees...) Bewerkt: 30 juni 2007 door K.O. Reageren
joopykoopy Geplaatst: 30 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 (bewerkt) nee nog niet snap het niet meer hoor heb van alles geprobeert maar dan gaa ik naar die plek en is er niks ik word gek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik plaats hier een zipje met txd en dff en col kan jij ff testen jah maar de sa place manneger is tog aleen maar voor sa? niet voor vc tog? alles is aangepast op LOD dus... p.s. mensen julie mogen hem gerust gebruiken daar lig ik niet wakker van maar plaats dan wel ff een screen van het villatje in vc hoop dat het bij julie wel werkt (alles moet nog ingame worden gezet) edit @ hierboven ik heb die tut al bekeken maar daar schiet ik niks mee op wand ik heb nog wel gewoon dat ik het spul zie in moomapper maar ingame komt er niks edit: ga gewoon een bestaand object nog proberen als dat niet lukt geef ik het op :td: Bewerkt: 2 juli 2007 door joopykoopy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.