Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

heey,

ik heb een huis gemaakt met sketchup die omgezet naar .3ds en dat in 3ds max omgezet naar dff en col en een txd gemaakt

alles in moomapper gezet en volgens een tut en ik neem aan dat het goed is maarja ga ik naar die plek staat er niks :duh:

heeft iemand hier een oplossing voor of een tut van een huis in vice city zetten?

zou me erg helpen

p.s. ook al met LOD geprobeerd maar doet niks :duh:

mvg,

joopykoopy

Geplaatst:

Al een ide en ipl aangemaakt? Bestanden toegevoegd aan gta3.img? Moet je nieuwe dingen trouwens ook niet ergens in zo'n bestandje zetten met allemaal ID nummers? (Als MooMapper dit soort dingen automatisch doet: ik ken het hele programma amper)

Geplaatst: (bewerkt)

hij doet alles bijna zelf maar welk progje gebruik jij dan?

ik kan altijd wel wat anders proberen jah

EDIT:

heb nog wat rondgeneust en denk dat ik het heb

maar ga het binnenkort proberen heb weinig tijd :Y

maar blijf maar posten als je oplossingen weet ^_^

Bewerkt: door joopykoopy
Geplaatst:
hij doet alles bijna zelf maar welk progje gebruik jij dan?

Ik installeer vrijwel altijd alles handmatig.

en de plaats bepalen dan?

dat is denk ik niet zo makelijk

Eerlijk gezegd wel; even ingame naar de plaats van bestemming lopen en in SA Place Manager (een teleporter) even de coördinaten aflezen. Maar wat jij doet kan natuurlijk ook. Is het intussen nog gelukt trouwens?

edit @ hieronder: ohja, is waar ook, dit ging over VC :puh: . Eigenlijk mod ik op het moment alleen SA, maar aangezien het in VC vrijwel hetzelfde eraan toe gaat probeer ik je toch uitleg te geven

Oh enneh, deze tutorial van Wauzie al bekeken trouwens? (Dom dat ik je daar niet meteen naar verwees...)

Bewerkt: door K.O.

nee nog niet :duh:

snap het niet meer hoor heb van alles geprobeert maar dan gaa ik naar die plek en is er niks :duh:

ik word gek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik plaats hier een zipje met txd en dff en col kan jij ff testen jah

maar de sa place manneger is tog aleen maar voor sa?

niet voor vc tog?

alles is aangepast op LOD dus...

p.s. mensen julie mogen hem gerust gebruiken daar lig ik niet wakker van maar plaats dan wel ff een screen van het villatje in vc :Y

hoop dat het bij julie wel werkt

(alles moet nog ingame worden gezet)

edit @ hierboven

ik heb die tut al bekeken maar daar schiet ik niks mee op wand ik heb nog wel gewoon dat ik het spul zie in moomapper maar ingame komt er niks

edit:

ga gewoon een bestaand object nog proberen als dat niet lukt geef ik het op :kots::bonk::ch: :td:

Bewerkt: door joopykoopy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...