Jump to content

Angelina Jolie

Recommended Posts

Geplaatst:

Mooie Sig, Achtergrond past goed bij je render, render is goed geplaatst en de tekst vind ik ook mooi.

Alleen had IB misschien wat opvallender gemogen en had een effect rondom je render ook wel mooi gestaan denk ik. En ik vind dat je aan de rechterkant van je sig te veel zwart hebt gebruikt dit maakt de sig al weer wat leger.

Maar het eindresultaat is erg mooi.

Een goeie sig, ik geef een 8 :tu:

Geplaatst:

Hoeveel maak je er zo op een dag? :puh:

Wat opvalt is de mooie border. Je render kon wel beter, er zijn mooiere van Angelina Jolie...

Je tekst is wat standaard, maar de kleur is wel mooi uitgekozen. Bij 'IB' mocht de opacity wat lager, het is trouwens bedoeld voor anti-rip...de BG: mooie achtergrond en vormen...

Ik heb langer PS dan jij en je bent beter dan mij....:puh:

verdiende 8,5/10

Geplaatst: (bewerkt)

Noujaaah Pit vector signatures zijn lekker snel + als je tutorials volgt gaat alles beter en je leert wat bij :).Annyway, zoveel beter ben ik niet dan jij hoor :puh:. Ik probeer wat ik kan, bedankt voor de rate trouwens :)

Edit: Die mooie border , heb ik geleerd van .levi :sst: eerst doe je New layer ( Cntrl - shift - n) dan Cntrl -A en dan naar stroke (Edit- stroke) kies je kleur border en neem je 2 px. Dan doe je dat nog eens op dezelfde layer maar met 1 px en een ander kleurtje .

Bewerkt: door ICE BANANA
Geplaatst:

FONT.png Lettertype: 9

• Plaatsing: 9
  • Face: 9
  • Kleur: 9

RENDER.png Render: 6

• Plaatsing: 7
  • Mooiheid: 6
  • Ingeblend: 5

BORDER.png Border: 7

• Stijl: 6
  • Dikte: 8

COLOR.png Kleur: 6,5

• Stijl: 7
  • Verdeling: 6

BACKGRND.png Achtergrond: 7

EFFECTS.png Effecten: 6

OTHERS.png Overige: 7

BNSPNTS.png Bonuspunten:

COMMENTS.png Commentaar:

De rechterkant van de achtergrond vind ik maar flauwtjes gedaan, niet echt vector, eerdr een combinatie van splatter en grunge.

Wat ik wel mooi vind is de Font, hij is zeer mooi geplaats en heeft een deftig stijl. vergeet niet klein beetje in te blenden and try using gradients!

TOTAAL: 6,928571

Aantal sterren & Rank: 3stars.PNGRANK3.png

INFO.pngGerated met FKRSICON.png FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden.

Geplaatst:

Mooi, Nielok inblenden moet ik eigelijk nog leren, Heb ik ook eens geprobeert maar dat lukte niet :$

Btw het is een Mix van "Vector-Grunge-basic" Brushes. Er zitten gradients in hoor , maar die zie je niet zo goed.

Bedankt voor de rate! ^_^

IB

Geplaatst:

Voor een beginner ben je heel goed bezig.

Commentaar:

De brushes hebt je heel mooi geplaatst .

Goede combinaties

De font vind ik ook heel mooi en mooi geplaatst .De stroke vindt ik ook gepast

Rate :

8/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...