Dastard Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Sinds kort zie ik op elke wikigta pagina dikke letters BV: zoals deze.Op andere websites heb ik dit niet.Hoe komt dit? >>> Door Lantyz: Topic verplaatst<<< Reageren
Matiscus Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ik denk dat dit aan jouw brower instellingen ligt. Want ik zie namelijk dit zinnetje niet eens in het vet... Welke browser gebruik je? Ik heb dit probleem niet met Internet Explorer 7... Reageren
Dastard Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 ik heb IE7. En op google heb ik dit ook? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 ik heb IE7. En op google heb ik dit ook?Druk even op CTRL en scroll uit met je muis...als 't goed is zie je dan de lettergrootte veranderen. Scroll een beetje heen en weer totdat je weer de normale tekstgrootte hebt Reageren
Die-hard Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Je hebt waarschijnlijk perongeluk CTRL+Scroll gedaan, hierdoor veranderd de lettergrootte, je kan dit bij beeld>tekengrootte goedzetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.