sevaboy Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ik heb een vraag. Hoe moet je je Firewall iets accepteren? Wegens omdat Firewall Gunz niet wil accepteren! Reageren
da Sexbomb Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ik heb een vraag.Hoe moet je je Firewall iets accepteren? Wegens omdat Firewall Gunz niet wil accepteren! welke firewall gebruik je? Reageren
Rullez Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ik denk de firewall van Windows. Die je bij pakket 2 krijg. Ik heb namelijk hetzelfde probleem met mijn MSN. Reageren
da Sexbomb Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ik denk de firewall van Windows. Die je bij pakket 2 krijg.Ik heb namelijk hetzelfde probleem met mijn MSN. in dat geval: moet je het pad in windows firewall aangeven als uitzondering en de poort die dat progje gebruikt! (MSN 7.5 gebruikt poort 80 of 81) Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ga naar het Configuratiescherm. Klik op Beveiligscentrum > Windows Firewall > Uitzonderingen (tabblad). Hier kun je programma's aanvinken die naar het internet mogen communiceren. Aangevinkte programma's zijn dus toegestaan. Let op: dit werkt dus alleen als je Windows Firewall hebt ingeschakeld en dat kan je zien in het tabblad Algemeen. Als het staat uitgeschakelt, kan je dat zo laten en moet je dus naar je geïnstalleerde firewall gaan om het programma toe te staan (meestal wordt het dan gevraagd of je een programma wilt laten toestaan of anders laat je een handige volwassene je even helpen). Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.