shenin Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Hallo,Kan iemand mij helpen ik kan de missie's van Jizzy voor geen meter halen allemaal van die schieten vanaf een voertuig en dat kan ik echt niet. Kan iemand de Jizzy missie's voor me halen (als het kan allemaal). Zie bijlage Alvast Bedankt _O_ GTASAsf8.b >>> Door Bling: Afgesplitst van "official forum-savegame" topic. <<<
-Matthijs- Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) Mike Toreno - Mission Passed! Beloning: $7000,- - Repect + De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder. N.B.: Ik heb momenteel geen tijd om nog eventuele andere missies te doen verder, misschien iemand anders? Bewerkt: 29 juni 2007 door -Matthijs-
shenin Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Het is wel leuk.. Maar ik zit nu al heel lang vast met die missie en ik heb op een site ook gekeken welke erna kwamen en die lukken ook niet. allemaal van die motor missie's daarna zijn er weer leuken Alvast bedankt Shenin
Bling Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 N.B.: Ik heb momenteel geen tijd om nog eventuele andere missies te doen verder, misschien iemand anders?Aangezien er per aanvraag maximaal drie missies aangevraagd mogen worden, zal ik de volgende twee missies voor mijn rekening nemen.Outrider - Mission Passed! Beloning: $9.000,- & Respect Overige: Dit was de enige missie van Jizzy die nog niet gedaan was. Bij de volgende missies zal je Jizzy niet meer als opdrachtgever tegenkomen. Tijdens het behalen van deze missie, heb ik geen cheats en/of mods gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige missies van San Andreas! GTASAsf8.b P.S. Gelieve in het vervolg even de regels van het 'Savegame Aanvraag' forum na te leven, s.v.p.
shenin Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Top zijn jullie dat jullie mij zo helpen Sorry dat ik de regels niet ken ik ben net nieuw Greetz, Shenin
Recommended Posts