wiegy Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 ik had gelezen dat CJ kon kauwgom kauwen is dit later uit het spel gehaald? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 Volgens mij is daar nooit sprake van geweest dat dit kon, zou wel leuk kunnen geweest zijn, kauwgom in iemand zijn gezicht plakken of spuwen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 nee zover ik weet ook niet,... misschien hebben ze dit wel gedaan als dat je ff niet aan de ps2 controller zit en hebben ze het later weggehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiegy Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 het stond in OPM2 killzone van oktober rond die buurt (weet niet meer precies) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 het stond in OPM2 killzone van oktober rond die buurt (weet niet meer precies) Nooit van gehoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 je ziet wel je gang members kauwen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove_Street_Gang_Member Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 het stond in OPM2 killzone van oktober rond die buurt (weet niet meer precies) heb ik thuis ook ligge Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick 82 Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 de verkoper in zero's shop staat overigens wel te kauwen. ziet er wel grappig uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.