PowerPats Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Na een paar ongunstige toevallen is mijn ps2 100% savegame gewist. Omdat ik geen zin meer heb om alles te behalen wil ik die jetpack glitch doen maar ik heb geen idee hoe het moet. En bestaat die glitch wel echt want het lukt niet bij mij. Ik heb het dus over deze glitch: Open up all shops and more at the beginning of the game To open up all clothes shops, ammunations, tattoo shops, barber shops, food shops, and more at the beginning of the game, do the following. Start a new game, and watch the scene until right before Tenpenny throws CJ out of the car. Put in the jetpack cheat (Left, Right ,L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right) and after a few seconds you will see the Wasted! screen and you will be respawned at the hospital. You will now be able to enter those places. Dus hoe doe ik dit want ik snap er geen sikkepit van... Reageren
Bling Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Waarschijnlijk activeerde jij de Jetpack-cheat pas nádat de cutscene afgelopen was. Hiermee werkt de glitch inderdaad niet, want je moet deze cheat tijdens de cutscene gebruikten; precies op het moment dat de politiewagen voor het treinrails stopt. Als je de cheat correct ingevoerd hebt, krijg je links-bovenin je scherm een melding. Als de cutscene eenmaal voorbij is, zul je merken dat je wasted bent. Nu is de glitch, als het goed is, in werking gezet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.