Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Soort: Signature

Onderwerp: Game

Size: Max. 500x150

Render: Ja

Stock: Nee

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van Inlevering: Zo Snel mogelijk

Opmerking: Het liefst tegen een beginner ofzo, iemand die ongeveer even goed als mij is :puh: En ik lever mijn Sig in na die van jou.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet ofdat ik mag maar ik zie dat niemand tegen je wilt battle en het is maar een wedstrijdje dus ik wil wel .

Ps:Wat een zin :puh:.

Hier is de sig :)

:

nice2kv7.jpg

Bewerkt: door .Syfes

Hmm, dat word een lastige pot majah :puh:

Bronko

4tu3waq.jpg

.Syfes

nice2kv7.jpg

Succes .Syfes :bier:

Bewerkt: door Bronko

Bronko: Mooie sig :) Die effecten op mario staan echt goed bij je sig! dat vuur past er mooi bij. Achtergrond goed opgevuldt. Alleen ik vindt die tekst iets te. Ik zou ook een border hebben gepakt die bij de sig past.

Syfes: Mooie sig, Leuke effecten achtergrond is mooi. Ik vindt allen de render niet zo mooi. Die S is wel mooi verwerkt. Border is mooi :) Leuk dat 5 px ongeveer. Of in iedergeval Dat eerste gedeelte is ook wel chil.

Mijn stem gaat naar: Bronko, In mijn oogopslag ziet deze er toch iets beter uit. En hij is een beginner. Jij bent een ervaren photoshopper :)

@hieronder: Ik vindt dat vuur eranders nog mooi bij staan. Dat zijden ze wel bij mijn battles :clown: Omdat hij een beginner is. Maar dat zal dan wel aan mij liggen :duh:

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:

Ik heb 2 dingen te melden :

1.Dat vuur onder mario was er al .

2.Het maakt niet uit of dat ik een ervaren photoshopper ben .

Bedankt voor de stem

Lol, dat klopt ja dat dat vuur er al zat.

En dat van die border van mij.. om een of andere reden kon ik geen andere kleuren nemen als zwart of wit :S Als ik een andere kleur koos veranderde die in mijn sig, veel lichter of er kwam helemaal geen border.

En die punt 2 van .Syfes, het maakt inderdaad niet uit of hij een ervaren photoshopper is, anders had ik maar gewoon moeten zeggen dat ik niet met hem wou battlen maar dat wou ik wel. Dus gewoon stemmen welke sig jij het mooist vind :puh:

Iniedergeval bedankt voor het stemmen bigstijn, Verder nog stemmen? :)

Bewerkt: door Bronko
Geplaatst:

Ik stem op .syves

Waarom?

Ik vind zijn border heel speciaal en de kleuren komen goed bij elkaar over.

beide sigs zijn trouwens wel erg:)

Geplaatst:

Duidelijk: Bronko

Waarom: De kleuren passen beter bij elkaar en Mario is Pwnage! Daarnaast vind ik de zijne veel netter gemaakt, mooie border, leuk vlammetje!

Geplaatst:

mijn stem gaat naar bronko

dit omdat ik de sign veel beter vind dan die van syfes, kleur van bg en render passen beter bij elkaar en font is veel mooier :tu:

Geplaatst:

Battle afgelopen, Winnaar Bronko!

Bronko, 1 punt voor jou erbij, .Syfes, helaas, 1 puntje voor jou eraf.

Ranking updated en topic locked.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...