Bronko Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Soort: Signature Onderwerp: Game Size: Max. 500x150 Render: Ja Stock: Nee Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van Inlevering: Zo Snel mogelijk Opmerking: Het liefst tegen een beginner ofzo, iemand die ongeveer even goed als mij is En ik lever mijn Sig in na die van jou.
.Syfes Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 (bewerkt) Ik weet niet ofdat ik mag maar ik zie dat niemand tegen je wilt battle en het is maar een wedstrijdje dus ik wil wel . Ps:Wat een zin . Hier is de sig : Bewerkt: 30 juni 2007 door .Syfes
Bronko Geplaatst: 30 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 (bewerkt) Hmm, dat word een lastige pot majah Bronko .Syfes Succes .Syfes Bewerkt: 30 juni 2007 door Bronko
Bigstijn Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 (bewerkt) Bronko: Mooie sig Die effecten op mario staan echt goed bij je sig! dat vuur past er mooi bij. Achtergrond goed opgevuldt. Alleen ik vindt die tekst iets te. Ik zou ook een border hebben gepakt die bij de sig past. Syfes: Mooie sig, Leuke effecten achtergrond is mooi. Ik vindt allen de render niet zo mooi. Die S is wel mooi verwerkt. Border is mooi Leuk dat 5 px ongeveer. Of in iedergeval Dat eerste gedeelte is ook wel chil. Mijn stem gaat naar: Bronko, In mijn oogopslag ziet deze er toch iets beter uit. En hij is een beginner. Jij bent een ervaren photoshopper @hieronder: Ik vindt dat vuur eranders nog mooi bij staan. Dat zijden ze wel bij mijn battles Omdat hij een beginner is. Maar dat zal dan wel aan mij liggen Bewerkt: 30 juni 2007 door Bigstijn
.Syfes Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Ik heb 2 dingen te melden : 1.Dat vuur onder mario was er al . 2.Het maakt niet uit of dat ik een ervaren photoshopper ben . Bedankt voor de stem
Bronko Geplaatst: 30 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 (bewerkt) Lol, dat klopt ja dat dat vuur er al zat. En dat van die border van mij.. om een of andere reden kon ik geen andere kleuren nemen als zwart of wit :S Als ik een andere kleur koos veranderde die in mijn sig, veel lichter of er kwam helemaal geen border. En die punt 2 van .Syfes, het maakt inderdaad niet uit of hij een ervaren photoshopper is, anders had ik maar gewoon moeten zeggen dat ik niet met hem wou battlen maar dat wou ik wel. Dus gewoon stemmen welke sig jij het mooist vind Iniedergeval bedankt voor het stemmen bigstijn, Verder nog stemmen? Bewerkt: 30 juni 2007 door Bronko
Amfetamientje Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Ik stem op .syves Waarom? Ik vind zijn border heel speciaal en de kleuren komen goed bij elkaar over. beide sigs zijn trouwens wel erg:)
Grove St. Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Duidelijk: Bronko Waarom: De kleuren passen beter bij elkaar en Mario is Pwnage! Daarnaast vind ik de zijne veel netter gemaakt, mooie border, leuk vlammetje!
.Djanick Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 mijn stem gaat naar bronko dit omdat ik de sign veel beter vind dan die van syfes, kleur van bg en render passen beter bij elkaar en font is veel mooier
.Syfes Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Bedankt voor de stemmen .Zijn er nog mensen die willen stemmen
RonaldVC Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Battle afgelopen, Winnaar Bronko! Bronko, 1 punt voor jou erbij, .Syfes, helaas, 1 puntje voor jou eraf. Ranking updated en topic locked.
Recommended Posts