Advancegta Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ik heb perongeluk mijn stuurprogramma verwijderd op windows vista, een laptop Asus a6jc qo88h. Als ik realtek high definition audio driver wil installeren krijg ik de volgende melding: er wordt geen stuurprogramma ondersteund in deze stuurprogramma bundel. Wat moet ik doen om gewoon weer geluid te krijgen? Reageren
da Sexbomb Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 je kan via windows update krijgen of je dat stuurprogramma vanaf daar kan downen. hoop ik voor je. Bij mijn hp computer kon ik daar de stuurprogje vinden toen ik mijn computer aan het slopen was:) Reageren
Advancegta Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 je kan via windows update krijgen of je dat stuurprogramma vanaf daar kan downen. hoop ik voor je. Bij mijn hp computer kon ik daar de stuurprogje vinden toen ik mijn computer aan het slopen was:) 1000 maal dank! Reageren
Advancegta Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Nieuw probleem: het apparaat zegt dat het correct werkt en ik kan de volume op mijn pc weer bedienen maar: nog steeds geen geluid. Terwijl hij het nu geloof ik gewoon zou moeten werken Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Vaak zit er een cd bij met de juiste drivers, zoek die eens op als je die niet hebt verwijs ik je het liefst door naar Acer website daar zijn ook wel eens drivers te vinden. Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.