karamanci Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Hallo! Ik heb SA:MP al een week en op een dag zag ik een hele leuke server! Met telports naar bergen waar je kan racen en kan springen van bergen met parachutes. Kortom, het was een "fun server". Nou mijn vraag is: Kunnen julie me de adressen geven van leuke servers:). Geen TDM, MG, DM, Sniper Madness ofzo.... Alvast Bedankt! karamanci! Reageren
Woetsha Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Ik heb er even een paar voor je gezocht, ook zijn de officiële servers goed: Las Venturas Playground GamerX 0.2 Server Partyserver De volgende server is nederlands en daar spelen de meeste van GTAForum op: [NL|0.2] Mr. Green Partyhouse | MR.GREEN.NL Hopelijk zijn dit goede servers en kan je daarmee ook even veel plezier beleven als in de FUN server ! Reageren
karamanci Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Ik heb er even een paar voor je gezocht, ook zijn de officiële servers goed: Las Venturas Playground GamerX 0.2 Server Partyserver De volgende server is nederlands en daar spelen de meeste van GTAForum op: [NL|0.2] Mr. Green Partyhouse | MR.GREEN.NL Hopelijk zijn dit goede servers en kan je daarmee ook even veel plezier beleven als in de FUN server ! Als ik in de Partyserver wil komen dan lukt het niet Conecting to Server...... maar er komt niks alleen bij de party server Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Als ik in de Partyserver wil komen dan lukt het niet Conecting to Server...... maar er komt niks alleen bij de party server Dat betekent waarschijnlijk dat de server offline is, of in ieder geval niet functioneert. Ik weet niet of het ook zo werkt bij SA-MP, maar bij komt het in online games wel eens voor dat ik een offline server join. Dan staat er ook steeds 'connecting to server', maar dan gebeurd er niets. Dat wil waarschijnlijk gewoon zeggen dat je het op een later tijdstip nog eens moet proberen. Als de rest van de servers het wel doen, dan ligt het probleem waarschijnlijk niet bij jou, maar bij die desbetreffende server. Niets om je zorgen over te maken dus. Reageren
Woetsha Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Kan het ook dat je niet kan joinen, omdat de server vol is ? Reageren
karamanci Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Kan het ook dat je niet kan joinen, omdat de server vol is ? nee ,,het is als ik join niet vol Reageren
spoeky Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Als ik in de Partyserver wil komen dan lukt het niet Conecting to Server...... maar er komt niks alleen bij de party server Dat betekent waarschijnlijk dat de server offline is, of in ieder geval niet functioneert. Ik weet niet of het ook zo werkt bij SA-MP, maar bij komt het in online games wel eens voor dat ik een offline server join. Dan staat er ook steeds 'connecting to server', maar dan gebeurd er niets. Dat wil waarschijnlijk gewoon zeggen dat je het op een later tijdstip nog eens moet proberen. Als de rest van de servers het wel doen, dan ligt het probleem waarschijnlijk niet bij jou, maar bij die desbetreffende server. Niets om je zorgen over te maken dus. Als toevoeging op de post van -Matthijs-: Vaak kan je ook zien of een server offline is. Als er bij ping 9999 staat, is hij meestal offline. Bij een werkende server krijg je onderin en aan de zijkant informatie, maar bij een server die offline is niet. Bij de server die ik heb aangeklikt zie je bij ping 9999 staan. Ook krijg je aan de zijkant geen informatie te zien. Onderin zie je een server die ik eerder heb aangeklikt. Als de server werkt hoort dat onderin te veranderen. Zoals je ziet doet deze server het dus niet. Zo kan je dus zien of een server online of offline is. Reageren
karamanci Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 maar wie weet een leuk party server? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.