Blue Yoshi 97 Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Ey guyz Steeds als ik een plaatje op Google wil vinden, dan laat hij geen resultaten zien... terwijl er wel staat dat er resultaten zijn... Dit gebeurt bij sommige dingen wel en bij sommige dingen niet, bijvoorbeeld 'Mike Toreno' lukt gewoon of 'MT' maar 'CJ' lukt dan weer niet, en ook vele andere dingen, groot of klein. Kan iemand me helpen?? Reageren
HerrieM Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Ik kan je niet aangeven waar het probleem precies ligt, al denk ik dat deze vraag beter gesteld had kunnen worden op een ander gedeelte van het forum. >>> Door NandroDavids: Inderdaad...verplaatst naar Software<<< Ik heb het probleem niet met de zoektermen. (ik gebruik FireFox) Dus naar alle waarschijnlijkheid ligt het probleem bij jouw of Internet Explorer. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 (bewerkt) Probeer eens je browser geschiedenis te verwijderen en of je browser vernieuwen. Geen update zoeken maar (F5) indrukken. Bewerkt: 30 juni 2007 door -supremecars- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.