Killa-Billa Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 (bewerkt) Hellow, Ik heb even een vraagje inverband met Boolean. Ik heb een Rectangle vorm gemaakt, en wil hier nu een boolean op gebruiken. Echter, als ik dit doe, dan gaan mijn randen ook weg, aangezien mijn Rectlange hol is vanbinnen.. :/ Ik bedoel dus dat er gewoon een gat in mijn model komt in de plaats van de vorm die ik erin wou. Zoiets dus: <<<< DIT IS DUS OPGELOST! EDIT: Dit heb ik al opgelost!!! Maar nu heb ik een zeer vervelend probleem. heb namelijk verschillede vormen uit mijn Model 'Gebooleand', maar als ik nu mijn laatste vorm eruit wil halen, dan veranderd er iets in mijn model :s altijd op dezelfde plaats.. :s Echt verveld. Dit krijg ik dan: Waar ik ook Boolean, of wat ik ook maar boolean! (vierkant, rond, rechthoek, line.. alles gewoon) Boolean ik vanonder, vanboven, aan de zijkant,.. overal als ik nu boolean gebruik krijg ik dit. Nu boolean ik hier: Dat heeft totaal niets te maken met die hoek daar vanboven??? Wat scheelt er?? Normaal kon ik dat blauw vak (Schermpje, het is namelijk een iPod) ook al niet meer 'booleannen', toen werd dat namelijk ook al erg raar daar boven. :s.. Maar dat heb ik toen gedaan met Quickslice. Dat ronde wiel kan ik niet echt mooi uit Quickslicen, en boolean leek mij het handigste (Is er mss nog een andere functie daarvoor??) Maar natuurlijk krijg ik die fout weer.. :s Die witte vlakke die je daar boven ziet, die heb ik ook met boolean gedaan, in mijn vorige versie van mijn iPod had ik eerst het schermpje enzo, en toen ging ik die witte vlakke Boolean doen, maar toen kreeg ik die fout dus ook, ik dacht ik doe het andersom (eerst de vlakken, dan schermpje + clickwheel) maarja, nu krijg ik de fout dus weer. Ik weet dat er een functie is dat je een figuur kan projecteren op een andere? Dacht ik toch? is het daar mss mee mogelijk? Nog even een laatste vraagje! Hoe kan ik hoeken afronden? Ik bedoel dus echt afronden, dat je een ronding krijgt, en geen hoek, zoals je bij chamfer krijgt. Is dit mogelijk? Thx! Bewerkt: 30 juni 2007 door Killa-Billa Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.