Scarface92 Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 De TT Assen is een jaarlijkse motorrace op het Circuit van Drenthe bij Assen. Ik ben zelf meer dol op auto's dan op motor races. Wat vinden jullie van de TT in Assen? Kijk jij er naar? Op dit moment is het ook op tv. Ik zit liever op GTA Forum Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Ik kijk alleen de samenvatting van die evenement ! Vrijdag was er tijdens een training een crash waarbij Elias zijn been brak. Hier een filmpje van zijn crash ! Crash Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 zelf zie ik liever Motors racen dan Auto's maar ik kijk naar geen van beide (niet op TV ook niet reallife) Reageren
Scarface92 Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Ik kijk alleen de samenvatting van die evenement !Vrijdag was er tijdens een training een crash waarbij Elias zijn been brak. Hier een filmpje van zijn crash ! Crash Die been vet slap Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Als ik het zie kijk ik het , alleen niet speciaal , altijd wel leuk hoe ze zo snel door de bochten gaan xD Reageren
K.O. Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Ik kijk er eigenlijk nooit naar. Ik vind autoracen en motorracen eigenlijk beiden niet echt boeiend. Ze rijden alleen maar ontiegelijk veel rondjes op hoge snelheden en halen elkaar amper in. naar mijn mening is er gewoon weinig diversiteit in en wordt het snel eentonig. (Natuurlijk zegt iedereen dit die er niks aan vindt en natuurlijk kun je dit bij elke sport zeggen, maar t is maar even om mijn mening te illusteren.) Reageren
PIERRO P Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Nee. Ik kijk er niet naar. Ik kijk liever naar Dragraces Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.