Talietje Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Ik had hier gisteren eens een topic gevonden met het filmpje van de dood van ma, ik heb al een aantal keren de zoekfunctie gebruikt maar vind het niet meer terug!!! Het was een filmpje dat ongeveer zo'n 20 min. duurt. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 (bewerkt) Dat is The Introduction. Deze kreeg je bij GTA San Andreas als je de Special Edition kocht. Maar je kan hem overal vinden op Youtube, Googlevideo, ... Hier bijvoorbeeld. Edit @ hieronder: Jah, dat kon hij ook vinden als hij op The Introduction klikte in mijn teksje. Bewerkt: 30 juni 2007 door Hanneswasco Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Dat is The Introduction. Deze kreeg je bij GTA San Andreas als je de Special Edition kocht. Maar je kan hem overal vinden op Youtube, Googlevideo, ...Hier bijvoorbeeld. Even als aanvulling, als je het niet helemaal kunt volgen of je het gewoon in het Nederlands rustig wilt nalezen, kan je natuurlijk op deze pagina van WikiGTA kijken. Reageren
Typhoon Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Je kon hem inderdaad bij de SA Special edition krijgen, maar je kunt hem nu ook nog kopen. Je kunt namelijk een 2cd soundtrack kopen, hier staan allemaal liedjes van diverse radiostations uit San Andreas op. Naast die 2 cd's zit The Introduction daar ook nog bij. Wanneer je die koopt heb je de beste kwaliteit, ikzelf heb hem ook en het is heel leuk! Er zit trouwens ook nog ondertiteling bij. Op Bol.com kun je hem kopen (klik) Ik weet niet of je hem wilt kopen, maar ik denk dat deze info nog wel handig is voor jou en voor anderen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.