J-star Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 je moet gewoon windows opnieuw installeren en dan fouten zoeken, dat foutje oplossen door dat gedeelte opnieuw te installeren toch? of niet? ik weet niet zeker Reageren
headhunterke Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 je moet gewoon windows opnieuw installeren en dan fouten zoeken, dat foutje oplossen door dat gedeelte opnieuw te installeren toch? of niet? ik weet niet zeker kan je gwn evengoed gwn drivers herinstalleren, want hier ligt het probleem namelijk maar het probleem is dat er zodanig veel drivers op je pc zitten... enne, windows herinstalleren neemt hopen tijd in beslag, zeker als je je pc volledig opschoont eer je al de software opnieuw hebt geinstalleerd.... Reageren
bboymark13 Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Cmuda.sys is een fout van de driver van de geluidskaart(ik kan het weten want heb het een weekgeleden ook gehad). Je moet ff de nieuwste drivers van je geluidskaart instaleren dan is de fout weg. Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Danku , zal het ff uitproberen Reageren
Limbolander Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 je moet gewoon windows opnieuw installeren en dan fouten zoeken, dat foutje oplossen door dat gedeelte opnieuw te installeren toch? of niet? ik weet niet zeker als je het toch niet allemaal zeker weet kun je beter helemaal niet reageren een een Hardware topic. en Windows opnieuw installeren is een beetje drastisch, zoals al gezegd werd ligt het vaak aan de drivers. Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) Nou niet veel goeds door het herinstaleren van die drivers , ik zal het even uitleggen. Ik pakte ff me CD met de drivers en dauwde die in de Drive (gewoon normaal natuurlijk ) Ik kijk bij Audio , en daar zie ik 3 verschillende driver versies staan en ik pak er een op de gok en start de installatie. Ondertussen kijk ik naar de andere drivers en een van die andere 2 is de Realtek AC'97 driver , die heeft de HP PC op een andere computer thuis ook dacht ik , dus is het misschien beter als ik deze installeer. Inmiddels was de andere installatie al klaar en weg en ik drukte toch maar op uitvoeren van de setup van Realtek Driver. Dus toen kreeg ik na een tijdje een Popup van windows logo test of iets dergelijks: Deze driver word niet volledig ondersteund door WIndows en het systeem zou daardoor instabiel kunnen worden. Wilt u verder gaan? Ik druk op Nee en tot mijn verbazing gaat de installatie gewoon door en kapt niet af. Nouja dacht ik maar , het zal toch niet zo erg zijn. Nou , dat is het dus wel. Ik wil mijn computer opnieuw opstarten , blijft hij na een tijdje op mijn bureau blad hangen. Explorer is nog niet eens opgestart. Nu zit ik in veilige modus die het dus wel doet maar het komt er dus op neer dat ik nog meer in de shit zit dan vóór het instaleren van die drivers , wat me dus eigenlijk vooruit zou moeten helpen. Natuurlijk ligt dit niet aan jjullie ofzo maar aan mij maar het is wel ff irrietant. Ik post wel weer alshet probleem verholpen is en ik GTA SA heb getest. ff systeem herstel gedraait en het was weer oké , ga nu ff wéér die drivers herinstaleren maar eerst nog ff goed kijken Bewerkt: 27 juli 2007 door Galiorix Reageren
headhunterke Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Nou, veel succes dan maar maar voor je herbegint, kijk eens bij je systeemeigenschappen welke standaard de geluidsapparatuur is. Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 GTA San Andreas doet het nu Perfecto alleen een iets wat ik toch jammer vind maar wat toch te verhelpen is misschien: ik heb geen surround meer misschien ff de Driver van Xear 3D niet instaleren maar een andere programma wel. want ik mis mijn 3D audio toch wel Reageren
headhunterke Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 GTA San Andreas doet het nu Perfecto alleen een iets wat ik toch jammer vind maar wat toch te verhelpen is misschien: ik heb geen surround meer misschien ff de Driver van Xear 3D niet instaleren maar een andere programma wel. want ik mis mijn 3D audio toch wel thehe, kben blij voor u dat het werkt na n vrij lang topic Cheers Reageren
Galiorix Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) Nou die blijdschap kan weer weg , al mag je dat zelf weten. Ik heb nu wéér problemen , en het heeft weer met me audio kaart te maken. Ik post nu nog ff niks want heb geen tijd maar het is nog erger als eerst MIsschien moet ik hem even opnieuw instaleren , had namelijk zitten kloten hij werkt alweer , had een belangrijk audiodriverbestand verwijdert XD Bewerkt: 1 augustus 2007 door Galiorix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.