Marioleo69 Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Hoe kom je in hemel D? weet wel vanaf hemel A naar hemel B en dan bijvoorbeeld naar hemel E en dan weer naar hemel F of hemel G. Maar hoe kom je dan in hemel D? Zou iemand het a.u.b. kunnen vertellen. Zou kraag de met twee verdiepingen ammunation willen zien. Alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Hoe kom je in hemel D?weet wel vanaf hemel A naar hemel B en dan bijvoorbeeld naar hemel E en dan weer naar hemel F of hemel G. Maar hoe kom je dan in hemel D? Zou iemand het a.u.b. kunnen vertellen. Zou kraag de met twee verdiepingen ammunation willen zien. Alvast bedankt Ik heb verder niet echt veel verstand van al dat Hemel gebeuren, maar je komt er via de Below the Belt Gym. Deze staat gehuisvest in Las Venturas. Hoe en wat je dan moet doen, dat weet ik niet precies. Ik denk dat je gewoon daar iedereen moet neerschieten en via de Jetpack naar een gat in het dak moet zoeken, zoals je dat ook doet bij de Gantom Gym in Los Santos. Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 30 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 OK, ga het proberen Reageren
Ice Banana Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 (bewerkt) Zie: de Hidden interiors van Hemel D. Deze kaart is Gym-georiënteerd. Toegang tot deze hemel gaat via de Below the Belt Gym. En zie ook nog:Hidden Interiors Map (GTA San Andreas) (Aanvulling op de post van -Mathijs-) IB Bewerkt: 30 juni 2007 door ICE BANANA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.