Jump to content

GTAIII Dutch mod by Galiorix


Galiorix

Poll  

38 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe vind je de mod tot nu toe?

    • Te vet!
      11
    • Cker goed!
      7
    • Mooi
      6
    • Mwah het gaat
      4
    • Hmm er kan nog wel wat aan verbeteren
      1
    • Dit is echt pure bagger.
      5


Recommended Posts

Zeer vet, alleen ik háát die Kangoo mod zo erg, hij was er dacht ik ook voor SA, maar ik vond hem echt crappy, sorry voor de maker hiervan, die zal er best zijn best op hebben gedaan, maar ik vond hem gewoon niet kloppen, de texture van de bumper zag er ook uit alsof de texture een foto van de voorkant van de auto was, net als de rest van het zwarte "bumper" spul(die dingen op de deuren enzo, en deurgrepen, en achterbumper enz.) Ook de reflectie van de body klopte daar niet bij jammer genoeg, misschien is het model wel mooi, maar ruineren de textures het gewoon, ik weet het niet.

Die Fastback ziet er vet uit! Ik weet nog wel bij Mittown Madness 2, dat ik die altijd had :puh:

Ligt het nou aan mij of lijkt die Ford Ranchero nou heel erg op een Chevy Bel Air.. (En ook wel op de Tornado van SA :puh: )

De Smart lijkt een beetje een te ronde en te brede voorbumper te hebben.

Verder zien alle auto's er geloof ik wel super uit!(vooral die Hummer H2 :puh: )

KUTGW!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Galiorix

    40

  • Gtakiller94

    4

  • gta-pilot

    4

  • GT-Aap

    4

uh , dat weetik zo 1-2-3 niet.

Over de Smart: Ik weet niet of ik hem houd want ik vind hem net op het randje zitten van wel/niet goed gedaan. Als ik een betere smart of een andere compacte auto vind , dan verander ik hem absoluut!

Over de Kangoo: Ik vind hem er opzich wel goed uitzien , ook ingame. Maar als je een betere vervanger weet van ongeveer het zelfde kaliber hoor ik het graag! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg mooi. Die metro ziet er echt veel better uit zo.

Ik kan niet wachten om het eind resultaat te zien. :tu:

Mischien een ideetje: Vervang de Esperanto voor een Chevy Nova uit 1966. :D

Link to comment
Delen op andere websites

voor de banshee is een dodge viper een goed id maar meot je wel een iets oudere versie nemen

http

://www.autopress.be/images/SPORTIVE/do...srt-10.jpg

verder denk ik als je nog in de handling cfg enzo moet veranderen :tu: verder leuk id. btw vergeet niet toesteming te vragen aan de modificators :clown: van de auto's enzo zodat je geen gezeur krijgt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik post ff vanuit frankrijk , er is weer veel gereageert zie ik :tu:

Van de meeste modders heb ik het email adres en ik vermeld ze zoieso in de readme dus dat zit wel snor ^_^

ik ben ook van plan de boten te vervangen , de speeder heb ik al vervangen door een boot van JVT , die ziet er prachtig uit dus dat belooft wat. Ik heb voor alle boten een vervanger , en als ik thuis ben zet ik ze meteen ingame! :D

Heb ook even een poll gepost , stemmen dus! :tu:

zodra ik thuis ben post ik weer een voledige voertuigenlijst met veranderde voertuigen+screen erbij!

Ondertussen bedenk ik denk ik nog wel wat andere dingen om te veranderen.

Ik weet niet zeker of ik dit internet cafe nog kan bezoeken , in ieder geval horen jullie 14 juli of een dag daarna weer van mij en ga ik weer verder met mijn TC!

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Goedenmiddag mensen!

heb nog een beetje zitten na denken , misschien dat ik (als het mag tenminste) de darkel mod gebruik , maar dat weet ik nog niet zeker , dus pas ik de poll aan. Suggesties zijn verder altijd welkom , zelf als ze een beetje dom zijn :D

verder zijn de plannen voor als ik weer thuis ben:

  • *Handling.cfg aanpassen
    *main.nogwat aanpassen
    *Carcols aanpassen
    *de laatste autos toevoegen

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Woei ben weer terug van vakantie :dans:

Ben nog een beetje bezig geweest , heb de perrenial vervangen door de Chrysler 300C , de Yankee door de Peterbilt nogwat...

Het probleem alleen met de laatste is dat de collission nog neit helemaal goed is dus zak de hele voorkan in de grond en dat levert redelijk grappige situaties op :7

doorgrond.jpg

dat is zo gefixt met de Collisson file editor want er zit een .COL file bij ^_^

Bij sommige auto's heb ik de handling al aangepast maar de meeste moeten nog aangepast worden en dat zal gebeuren wanneer de auto's en boten allemaal vervangen zijn.

[edit]Ik zie nu dat je op de de foto nog een auto ziet die ik nog niet had genoemt , het is een Audi S8 maar ik ben er niet zeker van of ik hem houd als mafia kar of dat ik hem vervang door een betere auto. Ik heb namelijk het liefste dat de meeste auto eigen wielen hebben en dat heeft deze audi niet.

ook zie je de achterkant van een 300c :D

Meer hierover snel!

[edit2]Had een paar mooie vervangers voor de Stretch en de Mafia gevonden maar toen ik de readme las zag ik dat STM(suction testicle man) niet wil dat je die auto's in welk mod dan ook gebruikt :( de *piep* *piep* *piep*.

Heb even wat aan de poll verandert en een poll toegevoegd.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

dat is omdat ik een of andere rot wheelmod heb die bij de S8 op de foto zit.

er zitten erg gave wielen bij , alleen de textures die er bij zaten waren compleet verkeerd dus die texture ik zelf nog een keer of ik laat ze ooit texturen. Ik heb daarom ook het liefste dat er bij de models eigen wielen zitten , dat bespaard mij veel tijd.

Ben al bezig met de vervanger van de Mafia , maar moet nog ff de textures naar GTAIII zetten , foto's komen in de update!

De nieuwe CLS staat er nu ook in:

cls.jpg

cls2.jpg

Is het geen Beauty?

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

tuuuuurlijk , dat komt allemaal nog. Ik werk alles eerst af in een bepaalde volgorde en dat zijn de kleinere details.en ze zijn toch geel?:7

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Woei! hier komt een carlist update!

  • Blista - Landrover Freelander
  • Landstalker - Ford Explorer
  • Moonbeam - Renault Kangoo
  • Patriot - Hummer H2
  • Perennial - Chrysler 300c
  • Esperanto - Mini Cooper S Works
  • Idaho - Ford Siera RS Cosworth
  • Manana - Smart Citycoupé
  • Manana(Corpse) - Smart Citycoupé
  • Stallion - Audi Quatro
  • Kuruma - Mitsubishi Galant*
  • Sentinel - BMW 760Li
  • Cartel Cruiser - Toyota Landcruiser
  • Diablo Stallion - Ford Mustang Fastback
  • Hoods Rumpo XL - BMW X5
  • Mr Wongs - Onbekend
  • Triad Fish Van - Onbekend
  • Yakuza Stinger - Toyota Supra Veilside
  • Yardie Lobo - Ford Ranchero*
  • Mafia Sentinel - Mercedes Benz CLS500
  • Banshee - Lamborghini murciélago*
  • Cheetah - Ferrari F575
  • Infernus - Honda NSX
  • Stinger - BMW Z8*
  • Flatbed - Volvo (type even kwijt)
  • Linerunner - Daf XF350
  • Mule - Man L2000
  • Securicar - onbekend
  • Thrashmaster - Daf XF530 Trashmaster
  • Yankee - Peterbilt (type even kwijt)
  • Bobcat - Toyota (type even kwijt)
  • Mr Whoopee - Onbekend
  • Panlantic - Mercedes Sprinter
  • Pony - Mercedes Sprinter
  • Rumpo - Mercedes Vito
  • Toyz - Onbekend
  • BF Injection - Landrover Defender
  • Stretch - Hangt van uitslag Poll af.
  • Borgnine - Ford Focus Taxi
  • Bus - Onbekend
  • Cabbie - Ford Crown Victoria Taxi
  • Coach - Onbekend
  • Taxi - Skoda Octavia Taxi
  • Ambulance -
  • Barracks OL - Leger truck(naam ben ik even kwijt)
  • Enforcer - onbekend
  • FBI Car -
  • Fire Truck - onbekend
  • Police - Ford Crown Victoria Police
  • Rhino - Nieuwe tank!

De auto's waar een sterretje bij staat worden zeer waarschijnlijk vervangen door een ander of een beter model van het zelfde type.BIj de gene met alleen maar een streepje is nog geen vervanger gevonden ,die word spoedig gezocht.

Om de poll wat makkelijker te maken post ik binnekort een stel screens van de limo's

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...