Jump to content

Poll  

38 leden hebben gestemd

1. 1. Hoe vind je de mod tot nu toe?

• Te vet!
      11
    • Cker goed!
      7
    • Mooi
      6
    • Mwah het gaat
      4
    • Hmm er kan nog wel wat aan verbeteren
      1
    • Dit is echt pure bagger.
      5

Recommended Posts

Geplaatst:

@hierboven: Het gaat absoluut níét om tijd maar om zin. Op het begin vond ik het wel leuk maar na een tijdje lijkt alles meer van het zelfde t worden en word het nogal saai. Als ik er weer zin in heb ga ik misschien wel verder.

• Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Galiorix

40

• Gtakiller94

4

• gta-pilot

4

• GT-Aap

4

Geplaatst:

egt jammer dat zon mod dan zomaar aan diggele valt :{:cry::N

mwa hoop dat je weer zin krijgt :cry:

Geplaatst:
kijk , het boeit mij dus echt geen *piep* wat de auto's in het echt zijn , ik wil gewoon kwalitatief goede mods erin hebben , die mooi getextured zijn en er goed uit zien.

Ik zie wel een kleine gelijkenis in de neus , maar dan houd het ook meteen op.

Als je zelf wil dat de Banshee een Viper word , dan mag je van mij best je eigen mod maken , maar ik heb voor de lamborghini gekozen , omdat de Viper die ik ook in de overwegingen nam zeg maar , er veel minder uit zag.

Ik ben nu nog ff wat nieuwe auto's aan het toevoegen en aan het bekijken, hier nog een kleine wijziging:

De Mercedes Vito vervangt niet meer de Moonbeam maar nu de Rumpo , de Kangoo maakt de switch van Rumpo naar Moonbeam :roll:

Ik ben nu ook aan het proberen verschillende modellen van JVT , die overigens prachtig zijn :D , werkende te maken in GTAIII--->> Ik heb geprobeert de mooie Daf XF530 Trashmaster door JVT erin te zetten , maar tevergeefs. Als je voor de garage gaat staan , dan doet de PC zolang over het laden van het model dat de garage niet open gaat :duh: Ik probeer nog ff wat door de Textures te converten voor GTAIII

als ik jou was zou ik de moonbeam de vw multivan noemen. niet kangoo, omdat dat zo`n busje is met lage voorkant. en rumpo als vito is goed, je kan hem ook nog de vw transporter noemen.

Geplaatst:

De namen worden niet alleen verandert , er komen compleet nieuwe auto's in ^_^

Geplaatst:
De namen worden niet alleen verandert , er komen compleet nieuwe auto's in ^_^

ja dat snap ik, het is gewoon een tip waar je misschien wat aan hebt :)

Geplaatst:

Het probleem is bijvoorbeeld de Multivan van VW en de Transporter niet gemaakt zijn voor GTA III óf GTA Vice City.

Geplaatst:
Het probleem is bijvoorbeeld de Multivan van VW en de Transporter niet gemaakt zijn voor GTA III óf GTA Vice City.

ok, dan is het logisch.

nog 1 tip:

de lanstalker zou ik suzuki grand vitara noemen, en de blista mitsubishi space wagon.

doe de perenhial een opel omega ofzo.

-alleen maar tips, Jij bepaalt het-

Geplaatst:

hehehe , ik waardeer je hulp maar misschien kan je voordat je een voorstel doet eerst wat modsites checken , want redelijk veel modellen zijn gewoon beschikbaar. Ook die jij noemde. ;)

Geplaatst:

Hij is overigens tijdelijk stop gezet, misschien word er deze week nog iets aan gedaan.

Geplaatst: (bewerkt)

ik vind wel vet tof dat je zoiets bedenkt en ook doet

ik zou het heeel graag wel es willn spelen net als GTA 4

:tu::tu::tu:

ik vind het zoizo heel knap werk!! :D:D

en de auto's vind ik best zo de lambo vind ik ook vet tof! :D:dans:

Je brengt weer leven in de goeie oude tijd van GTA 3 een groot succes van R*

Bewerkt: door EE hunter
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Hier is weer een soort update , na ongeveer een dikke maand of zelfs langer :7

Ik ga me een beetje bezig houden met textures en dergelijke. Ook ga ik borden van bijvoorbeeld merken van GTAIII veranderen naar normale bekende merken. Omdat bij de vorige keer iets mis gegaan is en de Albert Heijn weer de Supa Save is moet ik dat weer opnieuw doen maar alles op zn tijd. Aan het einde van het weekend zal er wel een update komen hoop ik.

Greetz :sigaar:

>>> Door Wazuup: Op verzoek tijdelijk gesloten. :slotje:<<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...