DaddyPimp Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Nieuwe sig, gisteravond gemaakt. Zitten niet al te veel effecten in maar vind hem wel relaxt geworden. Heb deze gemaakt omdat Ecko een soort van idool is voor mij qua graffiti etc. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Bump, niemand rates?? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 65 keer bekeken en geen rates?? Reageren
Muay Thai Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Daarom moet je mening over Rates en Comments in dit http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=53478 Topic uiten. Maargoed ik zal dan wel even raten. Leuke signature ik weet niet of je er iets aan gedaan hebt, maar is wel leuk je kunt ook beetje gaan Photoshoppen ermee als het gewoon een plaatje is bijv wat effecten erin gooien maar voor sommige is dit ook leuk plaatje. Voor mij is het gewoon als het leuk eruit ziet niet hoeveel je effecten je erin hebt gegooid een sig. Cijfer 8.8/10. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Erg bedankt voor de rate! Binnekort zal ik effe 't orgineel posten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.