Jump to content

Xbox360 versie maand eerder uit?!


DeFrikandellenKoning

Recommended Posts

Ik zat op Bol.com te kijken om GTAIV te reserveren voor mijn Playstation 3. Ik zag hierbij staan dat hij op 26-10-2007 beschikbaar is, ik dacht dat het officieel een andere datum was dus daarom checkte ik ook even de xbox360 versie en tot mijn verbazing staat daar dat die op 15-09-2007 al beschikbaar is!!

Ik weet niet of deze link werkt, maar de 62,99 versie is de Xbox360 game, de 64,99 versie de PS3 game. Mocht de link niet werken bekijk dan zelf de Bol.com site eens.

Heeft iemand hier iets van gehoord dat de xbox360 'n maand eerder uit komt?

Link to comment
Delen op andere websites

zou wel tof zijn voor de mensen met een xbox 360 waaronder ik zelf maar niet eerlijk tegenover de mensen met de ps3. :tu::D:Y

maar mocht die eerde op de xbox 360 komen dan denk ik dat die op de ps3 veel mooier wordt dan de xbox 360 versie :N

en nog 1 punt voor de mensen met een ps3 hij komt bij bol pas 26 oktober uit dus die zijn mooi gen***t

want hij zou voor de ps3 en xbox 360 op 19 oktober uitkomen tegelijk

Bewerkt: door mrwhoopy
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk voor de XBox gebruikers,maar niet voor de Ps3ers :duh:.Waarom eigenlijk??.Is die site wel betrouwbaar??.

EDIT:Ik heb net effe mijn post ge-eddit :D

EDIT 2:Als Bol zo betrouwbaar is waarom heeft niemand hier op het forum er dan iets over gezecht?

Bewerkt: door Gino99
Link to comment
Delen op andere websites

Wat???.Dat is niet normaal.Ik weet niet of Blo.com wel betrouwbaar is hoor.Ik heb net de Ps3 gekocht,krijg ik te horen dat hij op de XBox veel eerder uit is :duh: .Ik weet het niet

Dat is precies waarom ik het bericht hier opgooi, omdat ik niet weet of Bol.com erg betrouwbaar is, en aangezien hier heel veel aandacht voor alleen dat spel is...

Link to comment
Delen op andere websites

Wat???.Dat is niet normaal.Ik weet niet of Blo.com wel betrouwbaar is hoor.Ik heb net de Ps3 gekocht,krijg ik te horen dat hij op de XBox veel eerder uit is :duh: .Ik weet het niet

bol is zeker wel tevertrouwen ik heb daar me meeste spellen vandaan en meestal heb je ze 1 a 3 dagen voor de release al in huis

Link to comment
Delen op andere websites

het zou idd beetje oneerlijk zijn voor de ps3 bezitters. Maar in die maand kunne ze wel comments ontvange over de xbox 360 versie en minpunte verbetere :) always look on the bright side.. maja geloof er geen hol van

Link to comment
Delen op andere websites

het zou idd beetje oneerlijk zijn voor de ps3 bezitters. Maar in die maand kunne ze wel comments ontvange over de xbox 360 versie en minpunte verbetere :) always look on the bright side.. maja geloof er geen hol van

nee nu ik is een beetje op het internet heb rond geneus zie ik overal nog gewoon 19 oktober staan voor ps3 en xbox 360 behalfe bij bol dan :dans::cya::duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het wel leuk vinden als hij eerder kwam voor de X360 dan 19 Oktober. Maarja, dat is wel lelijk voor de PS3 bezitters. Bij de special editions van GTA IV staat bij allebei de versie's 26 Oktober. Ze zullen wel een foutje hebben gemaakt. ;)

Groetjes, :cya:

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

het zou idd beetje oneerlijk zijn voor de ps3 bezitters. Maar in die maand kunne ze wel comments ontvange over de xbox 360 versie en minpunte verbetere :) always look on the bright side.. maja geloof er geen hol van

Dan vraag ik mij af waarom de Xbox gamers en de Pc gamers hebben moeten wachten op GTA San Andreas.

Voor de Playstation werd die gelanceerd op 29 oktober 2004 in Europa. Voor de Xbox en Pc gamers werd die 10 juni 2005 verwacht in de winkels. Dan vind ik dat het nu de beurt is aan X360 en Pc gamers die een exclusieve GTA IV zullen mogen verwachten :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat bol hem later verkoopt wil niet zeggen dat hij een week later gereleased word, zolang R* officieel niks bekent maakt hoef je niet te vrezen.

Hier ging het niet om. ;) Het ging erom dat de xbox360-versie al in september in de winkel ligt.

Ik geloof er niets van. Waarom meldt alleen Bol het? Waarom Rockstar zelf niet? Ik denk niet, dat alleen Bol het weet en de rest van de sites niet.

Link to comment
Delen op andere websites

In de laatste releaselijst van Take Two stonden zowel de release van de Playstation 3 versie als de XBOX360 versie op dezelfde dag gepland.

Dit lijkt me dus een fout van Bol. Zowel de Xbox 360 als Playstation 3 versie komen gewoon in oktober uit.

Link to comment
Delen op andere websites

100% een fout van Bol.com. Begrijp me niet verkeerd, ik bestel m'n games altijd bij Bol.com, maar ik heb ze wel vaker op fouten ontdekt. Verder lijkt het me logisch dat je een officiële uitgever eerder moet geloven dan een online verkoopzaak die gewoon even niet heeft nagedacht over wat ze precies moeten invullen - het zou zomaar ook kunnen dat ze dit vóór de bekendmaking van de release van GTA IV hebben toegevoegd en enkel de PS3 versie hebben aangepast.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...