Jump to content

Xbox360 versie maand eerder uit?!


DeFrikandellenKoning

Recommended Posts

zou wel tof zijn voor de mensen met een xbox 360 waaronder ik zelf maar niet eerlijk tegenover de mensen met de ps3. :tu::D:Y

maar mocht die eerde op de xbox 360 komen dan denk ik dat die op de ps3 veel mooier wordt dan de xbox 360 versie :N

en nog 1 punt voor de mensen met een ps3 hij komt bij bol pas 26 oktober uit dus die zijn mooi gen***t

want hij zou voor de ps3 en xbox 360 op 19 oktober uitkomen tegelijk

waarom zou ik hem kopen bij bol? :? :? ik denk dat je wel een winkel hebt waar die op 19 oktober uitkomt ;):)

en jaar hoor ik edit even mijn bericht want ik heb net even op bartsmit.com gekeken en bij de bart smit komt de ps3 versie en de xbox360 versie allebei tegelijk op 19 oktober uit ;) kijk maar op deze link voor de xbox 360 versie en op deze link voor de ps3 versie ;)

Bewerkt: door timmie1993
Link to comment
Delen op andere websites

Heb het zelf een gaan vragen in de Game mania en zowel de PS3 versie als de Xbox 360 komt in hun rekken op 19 oktober en de pc versie zou voor het voorjaar van 2008 zijn

Link to comment
Delen op andere websites

ik had wel in een blad gelezen dat de xbox360 versie een maand langer in ontwikkeling is, omdat ze de development kit van de ps3 nog niet hadden. Maar dat verschil waren ze al aan het inhalen.. Ik zou maar gewoon de datum van alle 200 andere sites vertrouwen, ipv 1tje van bol.com die anders is. waarschijnlijk gewoon een typfoutje ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad zoiets had bol.com toen ook met vice city stories

Het is dus echt niet waar en dan zouden ze ook op de site zetten september

Maar goed ik zou zoiezo niet teveel rekening houden met 26 oktober of 19 oktober

Waarschijnlijk komt hij gewoon weer oud vertrouwd in Nederland met een vertraging

Ik heb wel een vraagje zou ik de amerikaanse versie van Gta 4 ook kunnen spelen

op mijn europese ps3 ik ga er wel van uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad zoiets had bol.com toen ook met vice city stories

Het is dus echt niet waar en dan zouden ze ook op de site zetten september

Maar goed ik zou zoiezo niet teveel rekening houden met 26 oktober of 19 oktober

Waarschijnlijk komt hij gewoon weer oud vertrouwd in Nederland met een vertraging

Ik heb wel een vraagje zou ik de amerikaanse versie van Gta 4 ook kunnen spelen

op mijn europese ps3 ik ga er wel van uit.

er is een kans dat dat kan als ie regio vrij is anders kan het volgens mij niet

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat alle xboxXe kapot gaan als ze GTA IV doen !

Als dit zou zijn dan kan Rockstar ook lekker de ...... krijgen ! :cya:

De laatste tijd is Rockstar egt lekker bezig met Microsoft. :duh:

Mischien is een samenvoeging van beide bedrijven wel iets voor ze. MicroStar of zo iets. :duh:

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat alle xboxXe kapot gaan als ze GTA IV doen !

Als dit zou zijn dan kan Rockstar ook lekker de ...... krijgen ! :cya:

De laatste tijd is Rockstar egt lekker bezig met Microsoft. :duh:

Mischien is een samenvoeging van beide bedrijven wel iets voor ze. MicroStar of zo iets. :duh:

dat valt volgens mij wel mee hoor. Microsoft geeft alleen flink wat geld uit om GTA op de xbox te krijgen + extra episodes....

Ik hoop dat de PS3 versie goed is dan maakt me niet uit wat er met de XBOX gebeurd...

Maar dat de Xbox versie eerder uit komt is natuurlijk onzin. Alleen bol.com zegt dit. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat alle xboxXe kapot gaan als ze GTA IV doen !

Als dit zou zijn dan kan Rockstar ook lekker de ...... krijgen ! :cya:

De laatste tijd is Rockstar egt lekker bezig met Microsoft. :duh:

Mischien is een samenvoeging van beide bedrijven wel iets voor ze. MicroStar of zo iets. :duh:

dat valt volgens mij wel mee hoor. Microsoft geeft alleen flink wat geld uit om GTA op de xbox te krijgen + extra episodes....

Ik hoop dat de PS3 versie goed is dan maakt me niet uit wat er met de XBOX gebeurd...

Maar dat de Xbox versie eerder uit komt is natuurlijk onzin. Alleen bol.com zegt dit. :Y

nee dat geld was alleen voor de episodes..25 miljoen voor elk. omdat sony geen exclusief contract heeft afgesloten dit keer is het volgens mij dat hij nu op beide consoles tegelijk uitkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb ook een xbox360. Je moet Bol.com enz niet altijd geloven want die maken vaak fouten. Anyway, als het dan toch zo is is het leuk voor mij maar niet echt leuk voor de PS3-bezitters.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een xbox360. Je moet Bol.com enz niet altijd geloven want die maken vaak fouten. Anyway, als het dan toch zo is is het leuk voor mij maar niet echt leuk voor de PS3-bezitters.

alleen bol.com geeft die datum aan..dus het is gewoon een foutje van die site. als het op bol.com goed zou staan zou het op honderden andere sites fout staan..nou welke kans is groter? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

als gta IV eerder uitkwam op xbox ...dont see the problemXD wel een beeeeeetje lulig voor ps3 maar het is waarscheinlijk niet waar

waarschijnlijk? het is gewoon zeker weten niet waar..hoe kan je zelfs ook maar gaan twijfelen dat de release datum van de 360 versie is veranderd door dat het verkeerd op bol.com staat, terwijl het al lang is aangekondigd dat beide versies tegelijk uit komen in oktober, en alle andere sites nog steeds die datum aangeven..ik denk toch echt niet dat dan dat ene foutje op bol.com, die daar wel vaker fouten in heeft gemaakt en vaak ook minstens dagen naast een officiele release datum zit, er voor moet zorgen dat je gaat twijfelen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben we het hier nou nog over? :duh: Rockstar heeft niets gezegd over een mogelijk eerdere versie op de XBOX360, geen enkele andere site heeft het erover, en nog krijgen we in dit topic allemaal reacties als "dat kan toch niet", "zou rockstar nooit doen". En dat terwijl we er daar een maand geleden al over eens waren. ;)

Topic open laten lijkt me niet echt nuttig...

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...