Bigstijn Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Ik was pas gta aan het spelen. En toen begon hij ineens te haperen. (Heb ik vaker gehad. Dat hij heel sloom wordt en na 30 seconden weer snel) Alleen dit keer is het veel erger, Hij blijft 3a10 seconden haperen. En na 5 seconden overnieuw. Ik wordt er helemaal gek van. Edit: Alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Ik was pas gta aan het spelen. En toen begon hij ineens te haperen. (Heb ik vaker gehad. Dat hij heel sloom wordt en na 30 seconden weer snel) Alleen dit keer is het veel erger, Hij blijft 3a10 seconden haperen. En na 5 seconden overnieuw. Ik wordt er helemaal gek van. Edit: Alvast bedankt Als hij hapert, dan wil dat meestal direct zeggen dat je je resolutie even lager moet zetten. Ik heb hier de minimale specs voor GTA. Misschien kan hij het niet aan, zet daarom dus onder andere je resolutie wat lager. Ga in het spel naar 'options > display setup > advanced'. Zet daar de Draw distance, Fisual FX quality en de resolutie wat lager en kijkt dan of hij lekkerder, vlotter en beter loopt. Heeft het niet echt effect, dan kun je misschien een driver instaleren voor je videokaart. Hier zijn de specs nog: Het kan overigens ook zijn dat er progamma's o pde achtergrond bezig zijn. Denk aan normaal internet, MSN of downloadprogamma's. Vooral die laatste geeft wel eens een aantal haperingen in het spel. Heb je deze onder het spelen aanstaan, zet ze dan uit. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 30 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Het is al gelukt Ik had door andere topic's opgedoken. Dat je gta_set of iets dergelijks moest verwijderen. Ik heb mijn computer in de helft van 2006 gekocht. En hij is echt snel genoeg Bij anders games nooit problemen gehad. Toch bedankt voor je moeite matthijs! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.