lepertum Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 (bewerkt) Was net wat aan het rondtoeren, op zoek naar tags, kwam toen aan de Ammunation in LS(die bij Denise) en zag dit: Dan vanmiddag was ik wat over de ingame map aan het scrollen en kwam dit tegen: Je kan duidelijk San Andreas Sounds lezen, iemand enig idee wat dit kan zijn? Bewerkt: 15 december 2004 door lepertum Reageren
nick 82 Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 verwacht meer dat het een glitch is. ben alleen wel nieuwsgierig hoe je dat voor elkaar hebt gekregen Reageren
denracer Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 heey dat heb ik ook gezien toen ik daar met de jetpack langszoefde ik denk dat het een plaatsnaam ofzo is <_< Reageren
lepertum Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2004 Wel nogal raar voor een plaatsnaam, zeker op een brug dan <_< Reageren
Joriz Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 Als je op de plattegrond kijkt zie je dat het water tussen Las Venturas en Red County gewoon zo heet. Ook staat je selectie ding daar bij de map en hij laat dus gewoon de naam dan van dat gebied zien. Er is dus niks bijzonder aan. Sound betekend bahalve geluid ook zee-engte wat het dus ook is. Reageren
Vayne Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 over sound gesproken, had een keer een irritante glitch. ik had bijimport/export het bord voltooid en op dat moment bleef het zee-geluid hangen en ging zich herhalen, ik kon ook geen radio meer luistere,..wel vet de zee in je auto :lol: Reageren
Aegis Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 lol die heb ik ook keer gehad is egt super irri zelfs in mijn safe house hoorde ik de zee terwijl ik het huis waar ik ging safe-en midden in de stad stond :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.