Scarface92 Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Ik heb een vraagje. Waar kun je de motorhelm kopen en het pak? Alvast bedankt Greetz Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Ik weet niet waarom je een bepaald lidwoord gebruikt, want ik weet dan niet meteen waar je het over hebt maar misschien doel je het pak wat je krijgt als je 100% progress haalt? Dit kan je krijgen door te gaan daten met Michelle Canes en dan 100% progress halen. Meer informatie over Michele staat hier Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Ik weet niet waarom je een bepaald lidwoord gebruikt, want ik weet dan niet meteen waar je het over hebt maar misschien doel je het pak wat je krijgt als je 100% progress haalt? Dit kan je krijgen door te gaan daten met Michelle Canes en dan 100% progress halen.Meer informatie over Michele staat hier Ik denk dat hij de kledingstukken bedoeld, die te koop zijn in de kledingwinkels. Het pak is sowieso te koop bij Dieder Sachs onder de naam 'Tuxedo'. Daarnaast is er volgens mij ook nog een pak te koop bij Victim, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik weet ook niet zeker of je daadwerkelijk een helm kan kopen, maar als die er is, dan is hij denk ik wel te koop bij ProLaps. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 (bewerkt) Er zijn drie soorten helmen te koop, alle drie bij Pro-Laps: - Fullface Helmet = integraal helm ($150) - MotoX Helmet = cross helm ($100) - Helmut = oude duitse legerhelm ($100) Laat je niet misleiden door de Boxing Helmet ($80), dit is een bescherm-masker voor boksers. Bewerkt: 30 juni 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
JoGuM Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 (bewerkt) Ik weet niet waarom je een bepaald lidwoord gebruikt, want ik weet dan niet meteen waar je het over hebt maar misschien doel je het pak wat je krijgt als je 100% progress haalt? Dit kan je krijgen door te gaan daten met Michelle Canes en dan 100% progress halen.Meer informatie over Michele staat hier Ik denk dat hij de kledingstukken bedoeld, die te koop zijn in de kledingwinkels. Het pak is sowieso te koop bij Dieder Sachs onder de naam 'Tuxedo'. Daarnaast is er volgens mij ook nog een pak te koop bij Victim, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik weet ook niet zeker of je daadwerkelijk een helm kan kopen, maar als die er is, dan is hij denk ik wel te koop bij ProLaps. ik denk dus niet dat hij die bedoelt, hij heeft het over een motorhelm, en daarna wil hij opeens een heel mooi en deftig pak, staat niet egt bij elkaar Bewerkt: 30 juni 2007 door JoGuM Reageren
Scarface92 Geplaatst: 30 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Ik weet niet waarom je een bepaald lidwoord gebruikt, want ik weet dan niet meteen waar je het over hebt maar misschien doel je het pak wat je krijgt als je 100% progress haalt? Dit kan je krijgen door te gaan daten met Michelle Canes en dan 100% progress halen.Meer informatie over Michele staat hier Ik denk dat hij de kledingstukken bedoeld, die te koop zijn in de kledingwinkels. Het pak is sowieso te koop bij Dieder Sachs onder de naam 'Tuxedo'. Daarnaast is er volgens mij ook nog een pak te koop bij Victim, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik weet ook niet zeker of je daadwerkelijk een helm kan kopen, maar als die er is, dan is hij denk ik wel te koop bij ProLaps. ik denk dus niet dat hij die bedoelt, hij heeft het over een motorhelm, en daarna wil hij opeens een heel mooi en deftig pak, staat niet egt bij elkaar Ik bedoelde het Race Suit van Michelle! En trouwens ik heb al antwoord op me vraag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.