Twankala Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Ik heb met de tut van Froop een nieuwe signature gemaakt. Ik vind hem zelf best goed gelukt. Rates and comments! Reageren
.Syfes Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Commentaar: Heel mooi gedaan dit is je beste sig ooit Rate: 9/10 Reageren
D Corleone Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Zeer mooi gedaan! De render is goed ingeblend. Het is wel een beetje druk rondom de arm, en de achtergrond is juist weer heel rustig. Dat past niet echt bij elkaar. De filters zijn ook goed. De border kan misschien wel gewoon 2px zwart en dan verander je de blending mode. De tekst kon misschien wat kleiner of je kon nog wel een effect erbij toevoegen. Ik geef je een 8,7 voor deze sig! KUTGW! Reageren
Twankala Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Zou er nog iemand willen raten, want het kostte best veel tijd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.