Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo!

Ik ben zojuist achter een auto aangereden waar de politie achter zat. Na enige tijd was hij de politie kwijt maar reed hij nog belabberd. Opeens (van de andere rijstrook) komt er een politiewagen omkeren en hem weer achtervolgen. Weer was hij de politie kwijt. Maar alleen de auto's achtervolgden hem, maar niet de motors. Kan het dat GTA SA onthoudt dat er een misdadiger/iets anders is? :D

Geplaatst:
Probeer het dan eens zelf uit :puh:

Ja.Ik had dat laatst een keer ook,maar dat is al een tijdje geleden.Het is best gek dat zo'n spel zoiets onthoud

Geplaatst:

Ja.Ik had dat laatst een keer ook,maar dat is al een tijdje geleden.Het is best gek dat zo'n spel zoiets onthoud

Elke GTA komt realistischer! En als je de pc versie,hebt kun je zien dat GTA: San Andreas meer GB heeft dan de vorige GTA(vice city)!En daardoor onthoud dat spel meer!

Geplaatst:

natuurlijk kan het wel , maar kan ook gewoon puur toeval zijn meestal moeten de criminelen ook de auto raken voordat ze erachter aan gaan , als ze door rood gaan gebeurt er soms niks :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Elke GTA komt realistischer! En als je de pc versie,hebt kun je zien dat GTA: San Andreas meer GB heeft dan de vorige GTA(vice city)!En daardoor onthoud dat spel meer!

Noep, dat GTA SA groter is komt omdat de textures en geluiden wat uitgebreider zijn dan GTA VC.

En @ Groot-Duimpje:

De politieauto aan de andere kant keerde om, de crimineel kon dus niet hem geraakt hebben. En ik had ook geen sterren, dus kwam hij ook niet achter mij aan.

Dus de grote vraag is nu: Waarom onthoudt GTA dit in hemelsnaam? :clown:

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

In de bestanden van GTA staat gewoon dat sommige peds crimineel zijn. En in het ped bestand (weet ff niet meer hoe dat heet :puh: ) staat ongeveer de volgende regel:

Cop

RESPECT: MEDIC, FIREMAN

HATE: CRIMINAL

Dat is geen kwestie van onthouden, maar van programmeren :)

Geplaatst:

Dat kan wel zo zijn, maar: waarom achtervolgen motorpolitieeenheden ze niet? Bug? Want de crimineel haalde 2 motors in maar ze gingen hem niet achterna...

Geplaatst:
Dat kan wel zo zijn, maar: waarom achtervolgen motorpolitieeenheden ze niet? Bug? Want de crimineel haalde 2 motors in maar ze gingen hem niet achterna...

Tja, als jij de policemotoren gaat inhalen, komen ze toch ook niet achter je aan? :puh:

Ze gaan alleen achter je aan wanneer je iemand slaat/afmaakt.

Maar gaat een poltie ineens achter een crimineel aan.

Kortom:

De AI in GTA SA is niet best.

Geplaatst:

Hmm, ik vind dat er opzich wel een verschil te zien is tussen de politiemoter en auto.

Zo schiet de politiemotor op je, zelfs als je maar 1 wanted level hebt.

Zo rijdt de politie-auto door rood licht, terwijl de politiemotor netjes blijft staan.

Zo komen er op den duur (ik geloof na 2 wanted levels) geen politiemotors achter je, maar deste meer auto's.

Zo gaat de een politie-auto achter een andere auto aan als deze tegen 'm op knalt, terwijl de politiemotor dit niet doet (zelfs niet als hij van z'n motor afvalt)

Misschien is het feit dat de politiemotor niet achter een auto aan gaat maar de politie-auto wel, ook wel zo'n soort verschil....

Geplaatst:
Hmm, ik vind dat er opzich wel een verschil te zien is tussen de politiemoter en auto.

Zo schiet de politiemotor op je, zelfs als je maar 1 wanted level hebt.

Zo rijdt de politie-auto door rood licht, terwijl de politiemotor netjes blijft staan.

Zo komen er op den duur (ik geloof na 2 wanted levels) geen politiemotors achter je, maar deste meer auto's.

Zo gaat de een politie-auto achter een andere auto aan als deze tegen 'm op knalt, terwijl de politiemotor dit niet doet (zelfs niet als hij van z'n motor afvalt)

Misschien is het feit dat de politiemotor niet achter een auto aan gaat maar de politie-auto wel, ook wel zo'n soort verschil....

Ja ja heel goed gezien.

Dat merkte ik al een tjdje geleden.

Waarom gaat de policemotor niet iemand achterna wanneer hij/zij hem aanbotst

TERWIJL de policemotor jou WEL achterna gaat als je hem botst!?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...