NilsHolgersson Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Ik heb de afgelopen 5 clips al 2x Di-Rect gezien. En dat zijn dan de bovenste 30. Reageren
Rullez Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Dit kan toch gebeuren, Het is samen gesteld door de mensen zelf. Sorry als het antwoord niet klopt want ik snapte de vraag niet echt. Maar het antwoord hierboven leek mij het meest passende antwoord. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Dit kan toch gebeuren, Het is samen gesteld door de mensen zelf.Sorry als het antwoord niet klopt want ik snapte de vraag niet echt. Maar het antwoord hierboven leek mij het meest passende antwoord. Vraag?Miscommunicatie...kan gebeuren; Rullez, NilsHolgersson stelde geen vraag maar probeerde duidelijk te maken dat hij van mening is dat de Superclip top-250 van TMF nergens op slaat. Als argument daarbij gebruikt hij het feit dat Di-Rect 2 x langs is gekomen in de top-30...Maar goed, dat hou je toch met TMF. Vrijwel allemaal commerciële zooi, maar dat is wat het merendeel van Nederland blijkbaar wil horen. Ik vind 't prima, maar ga dan liever voor MTV, waar in ieder geval nog wél variatie is in het muziekaanbod. De Superclip top-250 van TMF ga ik dan ook absoluut niet volgen, want zoals NilsHolgersson al zegt: Als dat de top-250 van de afgelopen jaren is hoeft 't van mij niet. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Uhm .. ik vind het niet zo erg , en wees blij dat ze zoiets organiseren Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 30 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Whehe nu lijkt het net alsof ik een dronken zwerver zonder gebit ben "Hij probeerde duidelijk te maken dat.." Ik kijk het gewoon af te kijken wat de top 5 is. Gokje; 05 - Henk - Lief Klein Konijntje 04 - Las Ketchup - Ketchup Song 03 - Boten Anna 02 - Coole Piet - Paniek in de confettifabriek 01 - Jantje Smit - Vrienden voor het Leven Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Heb vandaag een stukje gezien. Maar het is alleen maar Backstreet Boys shit enzo. Echt alleen maar pop muziek. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 ik denk dat op nr. 1 Quuen met een nummer komt , hun begonne voor het eerst met een clip ook Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 30 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Toen TMF begon met uitzenden was Freddie Mercury al lang en breed de pijp uit. Bovendien past die clip niet in hun kauwgomballenpoplijstje. Reageren
sevaboy Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Toen TMF begon met uitzenden was Freddie Mercury al lang en breed de pijp uit. Bovendien past die clip niet in hun kauwgomballenpoplijstje. TMF op zondag's is echt saai,met hun oude liedjes, en Nils met je Jantje Smit! Dat spelen ze niet bij ons,alleen maar jumpstyle,Pop,Metallic,Rock,Hardrock,Techno enz(allemaal moderne muziek en die nederlandstalige liedjes is niet modern) Maar ik stem liever af naar JIM tv,is beter dan TMF! Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 30 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Haha die top 5 net, brrr Gelukkig is het afgelopen, snel naar Herman Finkers Reageren
TomHagen Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 (bewerkt) MTV Brand New kijk ik altijd (alleen als ik tv kijk dan) best veel variatie, en mooie nummers maar TMF is echt saai vindt ik. ik heb wel gestemd op superrrrr clip top 250, maar er komt nooit muziek van mijn smaak langs. ik had op nr 1 papa roach met last resort, maar die stond 150e ofzo Bewerkt: 30 juni 2007 door SoaDT0M Reageren
Froop Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 (bewerkt) TMF is een commerciële zender die goed inspeelt op de hedendaagse, makkelijk beïnvloedbare jeugd. De hardcore-hippies, zoals ik ze prefereer te noemen. Het gevolg is dat er alleen maar liedjes voorbij komen die allemaal op elkaar lijken of slechte remixes zijn, zoals 'Cascada' met 'Truly, Madly, Deeply'. TMF Wordt dit overigens een TMF-bash-topic? Bewerkt: 30 juni 2007 door Froop Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Ooch DAMN TMF Totallly agreez with Nandro <again> Sinds ze bij TMF De Jeugd Van Tegenwoordig gingen draaien heb ik nauwelijks meer naar de zender gekeken MTV is just the best. TMF ben ik wel mee opgegroeid maar toen kwamen er nog leuke liedjes langs. Nu zijn het vrijwel alleen bekende popliedjes en tot overmaat van ramp is Modern + Nederlandse Muziek een slechte combinatie voor je oren <vind ik>. En de Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rr....clip hoef ik ook liever niet te weten, laat staan de gehele top 250 Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Sinds ze bij TMF De Jeugd Van Tegenwoordig gingen draaien heb ik nauwelijks meer naar de zender gekeken Ik vind Shenkie wel cool als hij robotmoves gaat doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.