Jump to content

De TMF Superclip top 250 is niet serieus te nemen

Recommended Posts

• Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NilsHolgersson

15

• .Djanick

8

• Froop

3

• Big-Bear

3

Geplaatst:

Dit kan toch gebeuren, Het is samen gesteld door de mensen zelf.

Sorry als het antwoord niet klopt want ik snapte de vraag niet echt. Maar het antwoord hierboven leek mij het meest passende antwoord.

Geplaatst:
Dit kan toch gebeuren, Het is samen gesteld door de mensen zelf.

Sorry als het antwoord niet klopt want ik snapte de vraag niet echt. Maar het antwoord hierboven leek mij het meest passende antwoord.

Vraag?
Miscommunicatie...kan gebeuren; Rullez, NilsHolgersson stelde geen vraag maar probeerde duidelijk te maken dat hij van mening is dat de Superclip top-250 van TMF nergens op slaat. Als argument daarbij gebruikt hij het feit dat Di-Rect 2 x langs is gekomen in de top-30...

Maar goed, dat hou je toch met TMF. Vrijwel allemaal commerciële zooi, maar dat is wat het merendeel van Nederland blijkbaar wil horen. Ik vind 't prima, maar ga dan liever voor MTV, waar in ieder geval nog wél variatie is in het muziekaanbod. De Superclip top-250 van TMF ga ik dan ook absoluut niet volgen, want zoals NilsHolgersson al zegt: Als dat de top-250 van de afgelopen jaren is hoeft 't van mij niet.

Geplaatst:

Whehe nu lijkt het net alsof ik een dronken zwerver zonder gebit ben :puh: "Hij probeerde duidelijk te maken dat.."

Ik kijk het gewoon af te kijken wat de top 5 is. Gokje;

05 - Henk - Lief Klein Konijntje

04 - Las Ketchup - Ketchup Song

03 - Boten Anna

02 - Coole Piet - Paniek in de confettifabriek

01 - Jantje Smit - Vrienden voor het Leven

Geplaatst:

Heb vandaag een stukje gezien. Maar het is alleen maar Backstreet Boys shit enzo. Echt alleen maar pop muziek.

Geplaatst:

ik denk dat op nr. 1 Quuen met een nummer komt , hun begonne voor het eerst met een clip ook ^_^

Geplaatst:

Toen TMF begon met uitzenden was Freddie Mercury al lang en breed de pijp uit. Bovendien past die clip niet in hun kauwgomballenpoplijstje.

Geplaatst:
Toen TMF begon met uitzenden was Freddie Mercury al lang en breed de pijp uit. Bovendien past die clip niet in hun kauwgomballenpoplijstje.

TMF op zondag's is echt saai,met hun oude liedjes, en Nils met je Jantje Smit!

Dat spelen ze niet bij ons,alleen maar jumpstyle,Pop,Metallic,Rock,Hardrock,Techno enz(allemaal moderne muziek en die nederlandstalige liedjes is niet modern)

Maar ik stem liever af naar JIM tv,is beter dan TMF!

Geplaatst: (bewerkt)

MTV Brand New kijk ik altijd (alleen als ik tv kijk dan)

best veel variatie, en mooie nummers :tu:

maar TMF is echt saai vindt ik. ik heb wel gestemd op superrrrr clip top 250, maar er komt nooit muziek van mijn smaak langs. ik had op nr 1 papa roach met last resort, maar die stond 150e ofzo :N

Bewerkt: door SoaDT0M
Geplaatst: (bewerkt)

TMF is een commerciële zender die goed inspeelt op de hedendaagse, makkelijk beïnvloedbare jeugd. De hardcore-hippies, zoals ik ze prefereer te noemen. Het gevolg is dat er alleen maar liedjes voorbij komen die allemaal op elkaar lijken of slechte remixes zijn, zoals 'Cascada' met 'Truly, Madly, Deeply'.

TMF :t

Wordt dit overigens een TMF-bash-topic?:D

Bewerkt: door Froop
Geplaatst:

Ooch DAMN TMF :{

Totallly agreez with Nandro <again>

Sinds ze bij TMF De Jeugd Van Tegenwoordig gingen draaien heb ik nauwelijks meer naar de zender gekeken :ch:

MTV is just the best. TMF ben ik wel mee opgegroeid maar toen kwamen er nog leuke liedjes langs.

Nu zijn het vrijwel alleen bekende popliedjes en tot overmaat van ramp is Modern + Nederlandse Muziek een slechte combinatie voor je oren <vind ik>.

En de Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

rr....clip hoef ik ook liever niet te weten, laat staan de gehele top 250 :duh:

Geplaatst:
Sinds ze bij TMF De Jeugd Van Tegenwoordig gingen draaien heb ik nauwelijks meer naar de zender gekeken :ch:

Ik vind Shenkie wel cool als hij robotmoves gaat doen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...