Jump to content

De TMF Superclip top 250 is niet serieus te nemen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind TMF ook kut. Het is om de 2 tellen reclame, en die Cascada ziet er wel goed uit maar meer is 't ook niet.

• Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NilsHolgersson

15

• .Djanick

8

• Froop

3

• Big-Bear

3

Geplaatst:
Sukkeltjes, Cascada is een trance-act, bestaande uit een zangeres en twee producers.

Die producers kunnen btw geen goede tracks maken, eerst wordt er gezongen en daarna wordt precies hetzelfde riedeltje gedaan met een trance toontje. Ze weten blijkbaar niet hoe het moet (hoe het wel moet is zoals bij Boten Anna, zang melodie en daarna een andere ingewikkeldere trance melodie).

//> Edit: We gaan ongemerkt best wel offtopic trouwens.

Geplaatst:

keek vroeger wel veel naar TMF, maar de laatste tijd is 't echt bagger, als ik reclame heb tussen film ofzo kijk ik ff of er op TMF een leuke clip is, nee hoor, ik krijg 9 van de 10 keer "blijf hangen"... echt niet :duh:

Geplaatst:

vind het zowiezo een K*t zender, je hebt 22 uur per dag onze zo geliefde rap, r&b, pop, en dan krijg je van savonds 23:00 tot 24:00 rock.. terwijl ze dan geeneens normale rock draaien maar allemaal varianten ervan, en heel soms heb je misschien om 3 uur snachts nog iets wat daar ook niet mee te maken heeft.

beetje te erg doelgericht op een bepaalde groep dus

Geplaatst:

ze hebben wel iets van tmf rocked (zoiets dergelijks?)

maar dan draaien ze nog geen goede muziek

Geplaatst:
ze hebben wel iets van tmf rocked (zoiets dergelijks?)

maar dan draaien ze nog geen goede muziek

ja dat is tussen 23:00 en 24:00 mag het gelui net op 0.1 :duh:

Geplaatst:
vind het zowiezo een K*t zender, je hebt 22 uur per dag onze zo geliefde rap, r&b, pop, en dan krijg je van savonds 23:00 tot 24:00 rock.. terwijl ze dan geeneens normale rock draaien maar allemaal varianten ervan, en heel soms heb je misschien om 3 uur snachts nog iets wat daar ook niet mee te maken heeft.

Rock bij TMF is Di-Rect ^_^

Geplaatst:

Rock bij TMF is Di-Rect ^_^

ja idd.. met rock en alles eromheen wil ik echte dingen horen.. Cannibal corpse, as i lay dying, Mayhem.. maar nee dat mag niet want dat is te aggresief :duh:

Geplaatst:

Nu het toch meer over TMF zelf gaat...

Dan maken ze ook nog van die programma's als TMF Jump, en Scooters and Helmets ofzo.

Wat schaam ik me voor zo'n zender, die vroeger nog erg goed was.

Geplaatst: (bewerkt)

De muziek op TMF vind ik nog wel gaan. Zelf keek ik af en toe naar de superclip top 250 in het weekend. Maar het ligt eraan wat je muziek smaak is. MTV vind ik alleen de programma's leuk. Maar soms kijk ik dan op MTV de top 11 at 11 of de top 25. Zelf vind ik dat The Box terug moet komen. :)

Bewerkt: door spoeky
Geplaatst:
De muziek op TMF vind ik nog wel gaan. Zelf keek ik af en toe naar de superclip top 250 in het weekend. Maar het ligt eraan wat je muziek smaak is. MTV vind ik alleen de programma's leuk. Maar soms kijk ik dan op MTV de top 11 at 11 of de top 25. Zelf vind ik dat The Box terug moet komen. :)

Kijk, daar ben ik het helemaal mee eens. Ze draaien alleen wel van die commerciële jumpstyle. Die iedereen dan opeens gaat luisteren. :puh:

Geplaatst:

Kijk nooit naar TMF man, allemaal van die nummers die ik toch niet leuk vinden. Ze draaien er geen hardcore of hardstyle, jumpstyle klein beetje maar dat is allemaal van die TMF jump flikker muziek, zoals the jump masters, volgens mij kennen ze niet eens jumpen:/

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...