.Djanick Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Kijk nooit naar TMF man, allemaal van die nummers die ik toch niet leuk vinden. Ze draaien er geen hardcore of hardstyle, jumpstyle klein beetje maar dat is allemaal van die TMF jump flikker muziek, zoals the jump masters, volgens mij kennen ze niet eens jumpen:/ och, ik geef dit topic 1 dag voordat iemand zegt "jumpstyle is veel beter dan hardcore dus houd je mond" mja voordat er zoiets gezegd word, ooit zij een wijs man iets jumpstyle is voor de mensen die hardcore te hard vinden denk daar dan aan ^^ja jumpstyle word teveel uitgezonden op tmf :-\ overigens ook op youtube hoor! zo krijgen we over 10 jaar dat heel de top 30 van de top 250 uit jumpstyle nummers bestaat terwijl je steeds hetzelfde ziet Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Geen jumpstyle vanaf nu meer jongens. Ik beschouw dat woord als een vloek. Reageren
.Djanick Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Geen jumpstyle vanaf nu meer jongens. Ik beschouw dat woord als een vloek. Leerling: jumpstyle docent: wat zij je daar? leerling: Jumpstyle docent: dat is dan 4 uur nakomen op zo`n manier? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Rock bij TMF is Di-Rect Wat vind jij dan rock ? Die Tokio Hotel nichten ? Als je nou eens wat langer dan 5 minuten naar TMF kijkt. Zie je wel dat ze degelijke muziek draaien. Het is vanalles wat. Dus voor iedereen. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 TOKIOP HOTEL 4 LIFE Reageren
Froop Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 TOKIOP HOTEL 4 LIFE Nu nog de naam goed leren spellen en je bent al bijna een volwaardige groupie. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 http://nl.youtube.com/watch?v=HTmGGiGQlsM&...ted&search= ITS RAINING MEN Reageren
sevaboy Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Geen jumpstyle vanaf nu meer jongens. Ik beschouw dat woord als een vloek. Al eens gehoord van TMF TopJump,dus dat mag je zeggen. En moesten we zeggen 'Geen Tokio Hotel', dan zou je je ook zo reageren. TMF vind ik redelijk(zoals me vorige post),maar op JIM spelen ze Freefall en de nieuwe liedjes. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Al eens gehoord van TMF TopJump,dus dat mag je zeggen.En moesten we zeggen 'Geen Tokio Hotel', dan zou je je ook zo reageren. TMF vind ik redelijk(zoals me vorige post),maar op JIM spelen ze Freefall en de nieuwe liedjes. Maar Sevaboy je weet toch; wat jij vindt vind ik niet zo relevant. Reageren
.Djanick Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Al eens gehoord van TMF TopJump,dus dat mag je zeggen.En moesten we zeggen 'Geen Tokio Hotel', dan zou je je ook zo reageren. TMF vind ik redelijk(zoals me vorige post),maar op JIM spelen ze Freefall en de nieuwe liedjes. Maar Sevaboy je weet toch; wat jij vindt vind ik niet zo relevant. en andersom ook zo laten we hiermee stoppen en weer ontopic gaan voordat een mod moet komen Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Ik kan de volledige lijst nergens vinden. Zullen ze 'm uit schaamte niet gepubliceerd hebben? Reageren
Ferre Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 (bewerkt) TMF is echt zo'n jongerenzender met van die hitlijsten waar vooral stijlloze mensen naar luisteren. Op school bijvoorbeeld: je kan er goed praten over Rihanna en 50 cent, alleen als je met goede bands als de Arctic Monkeys aankomt dan kraken ze die keihard af. Tokio Hotel wordt trouwens ook afgekraakt (niet dat ik ze goed vind), maar die staat raargenoeg in de Top 40 en Interactive Chart. Er zijn veel mensen die met de rest meegaan en geen eigen smaak hebben (of durven te luisteren) en daarom de Top 40 luisteren. MTV rockt daarom veel meer. De doelgroep is daar naar mijn idee wat ouder dan TMF en de presentatie is gewoon goed. Grafisch is MTV ook gewoon vet en de inhoud is ook oke. Bij de Brand New Chart zul je niet zo snel Akon shit horen maar eerder goede band die hun ding gewoon doen en niet zo poppy zijn. Van Linkin Park - waar ik ook graag naar luister - zeggen dat het veel te commercieel en pop is geworden maar het is nog echt geen muziek als Akon of 50 Cent. Het laatste album van LP was wat minder en mensen gebruiken dan ook alle argumenten tegen ze. Dwazen. Bewerkt: 2 juli 2007 door Ferre Reageren
ArticLight Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Ik ben het totaal met je eens Ferre! Ik zap tegenwoordig gewoon over TMF heen, omdat ik al weet dat er jumpstyle of pop word gedraaid. Als je bij ons op school al naar heavy metal of zelfs al alleen metal luistert, ben je meteen een 'gothic'. Ik kleed me dan misschien wel alternatiever, maar ik ben ook geen gothic (gothic is trouwens een levenstijl). Ik kijk dus alleen nog naar MTV Music en MTV 2, want daar komen veel betere bands op. Ik kijk soms nog naar TMF, maar dan voor Gamekings. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Bij TMF Spoelt Terug draaien ze Vengaboys. Dat is hun idee van klassieke videoclips. Reageren
.Djanick Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Bij TMF Spoelt Terug draaien ze Vengaboys. Dat is hun idee van klassieke videoclips. wat wil je nou bereiken met zulke opmerkingen terwijl andere tenminste een normaal verhaal schrijven? dan ga jij nummers opnoemen die ze draaien en dom zijn? succes daarmee dan want dat ben je nog een aantal jaar bezig maar zoals articlight zegt, je word al uitgescholden voor gothic als je metal luisterd. bij ons hangt er in de aula dan een scherm met tmf erop *waarom!!!!* en dan krijg je soms tussen 12 en 1 bandjes zoals delain, LP etc etc,, nou dan moet je die aula gelijk horen "zet die gothic muziek uit!" de mensen die dit dan roepen kan je er natuurlijk gelijk uit herkennen.. zou haast zeggen: tmf moet meer van dit soort draaien en minder rap etc.. en als er dan rap op komt een hele groep metal fans roept zet af dit is kut muziek, kijken hoe hun dan reageren ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.