Jump to content

De TMF Superclip top 250 is niet serieus te nemen

Recommended Posts

Geplaatst:
"zet die gothic muziek uit!" de mensen die dit dan roepen kan je er natuurlijk gelijk uit herkennen..

Negers?

• Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NilsHolgersson

15

• .Djanick

8

• Froop

3

• Big-Bear

3

Geplaatst:

Naja, dat heb je bij meer muziek. Als je hardcore lsuiterd ben je een racsist (is dikke bullshit want er zijn zelfs zwarte hc dj's) Naja die hiphop vink kut muziek, allemaal zogenaamde stoere jongens die altijd met hetzelfde verhaaltje komen dat ze uit een kut buurt komen, slechte dingen heb gedaan zoals drugs handelen, of zijn neer gestoken/geschoten. Volgens mij is het 1 en al bullshit, valt wel op dat ze allemaal met hetzelfde verhaaltje komen?

Geplaatst:
"zet die gothic muziek uit!" de mensen die dit dan roepen kan je er natuurlijk gelijk uit herkennen..

Negers?

nee negers niet zo snel zelfs, zal overal waarschijnlijk anders zijn ;) welnatuurlijk de "ik wil iemand volgen dus roep ook dat het kut muziek is terwijl ik er stiekem thuis naar luister" mensen

Geplaatst:

Naja, TMF is gewoon kut, alleen de presentratices zijn lekker, dat is dan ook nog echt de enige reden om er naar te kijken.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
Naja, dat heb je bij meer muziek. Als je hardcore lsuiterd ben je een racsist (is dikke bullshit want er zijn zelfs zwarte hc dj's) Naja die hiphop vink kut muziek, allemaal zogenaamde stoere jongens die altijd met hetzelfde verhaaltje komen dat ze uit een kut buurt komen, slechte dingen heb gedaan zoals drugs handelen, of zijn neer gestoken/geschoten. Volgens mij is het 1 en al bullshit, valt wel op dat ze allemaal met hetzelfde verhaaltje komen?

Dan moet je een keer goed luisteren,

En dan zul je horen dat geen bullshit is.

Maja jij bent zeker weer zo'n hardcore fan...

Sorry maar zelfs een houthakker kan die muziek (of wat het dan ook moet voorstellen) maken. :cya:

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Dan moet je een keer goed luisteren,

En dan zul je horen dat geen bullshit is.

Maja jij bent zeker weer zo'n hardcore fan...

Sorry maar zelfs een houthakker kan die muziek (of wat het dan ook moet voorstellen) maken. :cya:

Hiphop is erg leuk als je je realiseerd dat bijna ieder nummer over haat en geweld gaat. :duh:

Maar even on-topic. TMF vind ik niks aan. Ik kijk het al amper en als ik eens kijk dan is het reclame. Als er dan eens muziek langkomt dan zijn het alleen maar stomme hiphop nummers of weer eens zo iets doms van Jan Smit of Andre Hazes. :kots:

Bewerkt: door PIERRO P
Naja, dat heb je bij meer muziek. Als je hardcore lsuiterd ben je een racsist (is dikke bullshit want er zijn zelfs zwarte hc dj's)

Ik ken alleen de Darkraver maar die is in een verkeerd lichaam geboren, net als Eminem.

Bewerkt: door Clowntje_93

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...