Jump to content

CJ drugsdealer

Recommended Posts

Geplaatst:
Kan cj ook een drugsdealer worden? Of kan die het ook nemen?

Zover ik weet niet :N wel mischine de kleren maar niet dat je het verkoopt, hoewel het zal wel vet zijn :puh:.

Je andere vraag ''kan je het ook nemen,, sommige mensen zeggen van wel en andere wel maar ik heb het nog nooit meegemaakt dus denk ik nee.

ik hoop dat het nu doudelijker is.

Geplaatst:

Ik denk niet dat cj een drugsdealer kan worden. Maar hij kan wel drugs kopen van een drugsdealer,maar of dat iets doet met cj weet ik niet.

Geplaatst:
Ik denk niet dat cj een drugsdealer kan worden. Maar hij kan wel drugs kopen van een drugsdealer,maar of dat iets doet met cj weet ik niet.

nee het doet het niks , en CJ kan ook geen drugsdealer worden :cya:

Geplaatst:

Je kan inderdaad geen drugsdealer worden met Carl Johnson hij is er zelfs tegen je moet ook in een paar missies een drugs dealer vermoorden die dealden met je gang leden omdat hij ze alert wou houden tegen aanvallen van de tegen partijen dus dan lijkt het me duidelijk dat CJ geen drugsdealer kan worden. :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Ok en ik heb nog een vraagje: hoeveel verschillende drugsdealers zijn er over heel SA?

Bewerkt: door tallex
Geplaatst:

er zijn er oneindig veel, ze spawnen steeds weer ergens anders.

maar er zijn volgensmij 3 verschillende drugsdealer pedestrians in het hele spel.

Geplaatst:

CJ kan wel een jointje van een dealer aannemen. Ik heb wel eens gehad dat zo'n dealer iets tegen me zei en dat ik positief of negatiev moest antwoorden Toen ik positief deed liep CJ met zo'n joint.

Drugdealer worden kan helaas niet. Het zou wel een mooie zijmissie zijn voor wat extra geld.

:cya:

Boris H.

Geplaatst:
CJ kan wel een jointje van een dealer aannemen. Ik heb wel eens gehad dat zo'n dealer iets tegen me zei en dat ik positief of negatiev moest antwoorden Toen ik positief deed liep CJ met zo'n joint.

Onzin. Als je bij een drugsdealer de "Y" indrukt, krijg je nog geen jointje. Dat komt omdat CJ fel tegen drugs is. Als ze dat werkelijk hadden gedaan, is de hele storyline weg. Want dan kan CJ moeilijk tegen drugs zijn.

Geplaatst:

Onzin. Als je bij een drugsdealer de "Y" indrukt, krijg je nog geen jointje. Dat komt omdat CJ fel tegen drugs is. Als ze dat werkelijk hadden gedaan, is de hele storyline weg. Want dan kan CJ moeilijk tegen drugs zijn.

Klopt. Als je positief/negatief kan antwoorden bij een drugsdealer, dan heb je het volgende bij de toetsen:

• Y: CJ vraagt de dealer vriendelijk om weg te gaan
  • N: CJ vraagt de dealer onvriendelijk om weg te gaan, vaak schiet hij dan ook op je.

Dus dat je een joint krijgt als je op 'Y' drukt is niks van waar.

Geplaatst:

maar er wordt door veel wel gezegd dat hij wel een joint kan kopen ern dus roken maar als ik dat doe dan gebeurt er niks behalve een paar woorden.

Geplaatst:
maar er wordt door veel wel gezegd dat hij wel een joint kan kopen ern dus roken maar als ik dat doe dan gebeurt er niks behalve een paar woorden.

hoe rook je die dan?

Geplaatst:

hoe rook je die dan?

Je kan niet roken, dat lijkt me duidelijk uit de vorige posts. Geen joints, en geen sigaretten.

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan roken en drinken met behulp van een mod :) Er is ook een mod dat je whisky (Het beeld gaat ook raar doen) dat het net echt dronken lijkt. Ik had deze mod pas nog gedownload maar je moet wel overnieuw beginnen.

http://grandtheftauto.filefront.com/file/g...kMod_v115;44957 Veel succes ermee :cya:

Je moet main.scm met de oude verplaatsen (als je de mod wel wil natuurlijk)

Bewerkt: door Bigstijn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...