Jump to content

CJ drugsdealer

Recommended Posts

Geplaatst:

in een van de tppics die ook gingen over CJ met een joint verwees iemand na de missie drive thru om dan als je de missie gedaan hebt met de wittle dealer te praten(die met die witte rockstar park bedoel ik)en als je dan bij hem als hij je iets vraagt ja zegt krijg je blijkbaar een joint hij had er zelf screens van maar ik had het zelf geprobeerd buiten die missie en nmij is het ook niet gelukt

Geplaatst:
in een van de tppics die ook gingen over CJ met een joint verwees iemand na de missie drive thru om dan als je de missie gedaan hebt met de wittle dealer te praten(die met die witte rockstar park bedoel ik)en als je dan bij hem als hij je iets vraagt ja zegt krijg je blijkbaar een joint hij had er zelf screens van maar ik had het zelf geprobeerd buiten die missie en nmij is het ook niet gelukt

het is duidelijk gemaak dat je niet roken.

ook niet na een misie want dan zou het spel niet meer kloppen :N

er is wel een mogelijkheid om te roken door namelijk te modden maar dit is eerder besproken ;)

Geplaatst:

CJ is keihard tegen drugs... (zoals je ziet is er al een link gegeven naar iets waar jij veel aan hebt)

Als je een joint kon kopen (is al gezegd:) klopt de storyline ook niet meer...

:tu: er zijn trouwens 4 Drugsdealers :tu: en eentje met die capitoin vind ik persoonlijk op Robbie Wialliams lijken. _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...