Woetsha Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 (bewerkt) Hee, Omdat ik niet zo goed ben in Signatures maken, heeft .Antonio er één voor mij gemaakt! Ik vind hem prachtig ! Wat vinden jullie ervan ? Bewerkt: 3 juli 2007 door Woetsha Reageren
.Syfes Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Commentaar: Ik vind hem niet goed . Ik zie bijna niets van de render en er is niets bewerkt aan je render en ik zie geen effecten. De font zelf vind ik goed maar antonio mocht niet met een soft brush over de font heen gegaan zijn dat maakt het minder mooi .Het logo vindt ik er nu niet bij passen . Tips: Bewerk je render . Niet te hard met een soft brush de font wissen . Voeg veel meer effecten toe . Rate : 3/10 Reageren
Rivel Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Rate: + Punten: Orgineel - Punten: Ik zou je render beter bewerken, en een ander font gebruiken + een beter aciteshot nemen. Cijfer: 5/10 Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 idd ik heb antonio mooiere sigs zien maken. Maar ik ben zelf ook nooiit zo voor Stocks (tenzij er echt grotere verschillen in zitten door de effecten) en kies daarom altijd renders. De naam is er wel goed in verwerkt. het grootste minpunt is denk ik gebrek aan effecten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.