Froop Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Wat verveling wel niet met je doet.. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 whahah er zit cker een dosis humor in en de BS zijn ook mooi gedaan. Voor de rest een rustige overgang. eignelijk niets op aan te merken alleen is het altijd lastig zoiets te raten met een cijfer... ik ga maar voor de 8/10 Reageren
Froop Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Bedankt voor jullie reacties. Reageren
Rivel Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Heerlijk. En orgineel. Enkel zou ik het font met Bierscheet anders doen. Dit is zo raar! Die puntjes zijn leuk gedaan, maa rik mis wat effecten op de BG! 7/10 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Daar hebben we de prof die de amateurs hier onder ons nog veel kan leren. Froop, ik zie duidelijk dat je gericht bent op een professionele indruk die hier nog niet bekend is, jammer genoeg denken sommige aan brushes, filters, en dergelijke, ik zit dit meer als een professioneel werkje wat zo als een bedrijfs logo kan gaan, alleen de naam niet zo direct. Daar bij komt dat professionele logo's vaak een rustige uitstraling hebben, de kleuren combinatie noem ik maar even, is erg netjes, ook de stipjes geven kwaliteit weer. Froop ik ken je weer als die prof, en nu weet ik weer waarom ik nog veel van je kan leren. Froop ga zo door man. Reageren
.Antonio Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Pure humor . Jammer van je avatar dat er staat "d before". Dat had je misschien wel weg kunnen halen... verder is hij wel mooi Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Sense & Simpelty, hoeveel effecten je er ook instopt en hoeveel je erover brushes, hoe simpel hoe mooier, daarom vind ik die van arjan mooi, ze zien er zo strak en simpel uit, en deze is ook weer super mooi 9/10 Reageren
Thabit Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 [..] arjan [..] Arjen, niet spotten met mijn brother Froop, 2 the bone sig dude. Echt uber. Lekker rustig, goed font gebruik en een geweldige slogan Van mij krijg je een 9/10 Reageren
Tunix Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Leuke naam en een pakkende slogan. Het zou zo als een bedrijfslogo door kunnen gaan. Goed kleurgebruik en een net font. Erg mooi! Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Haha echt leuk gedaan het is mooi rustig en dat hoort erbij en die BS in puntjes is echt mooi gedaan, echt een 9/10 waard super gedaan ik zou het niet na kunnen doen Reageren
Froop Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Bedankt voor de reacties. Reageren
S()nny Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 haha leuk bedacht.. je sig is wat aan de saaie kant hadden toch wel een paar effecten bij gekunt.... ik vind je avatar persoonlijk niet helemaal gweldig jammer dat er D' before bij staat :S rate sig: origineel 8,5/10 rate avatar: 6,8/10 gr S()nny Reageren
Boris H. Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Whehe, heel droog. Mooie achtergrond die donkerder wordt in de hoeken en een zinloze tekst. Ik vind alleen dat de S van BS rechtsbovenin te lang lijkt. Hij is perfect maar voor het oog lijkt hij langer. 8.4/10 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Lettertype: 8,5 Plaatsing: 8 Face: 9 Kleur: 8,5 Render: 8,33333333333333 Plaatsing: 8 Mooiheid: 9 Ingeblend: 8 Border: 8,75 Stijl: 9 Dikte: 8,5 Kleur: 9 Stijl: 9 Verdeling: 9 Achtergrond: 8 Effecten: 9 Overige: 8,75 Bonuspunten: Commentaar: Haha, leuke signature! Mooi BS gedaan met die puntjes (render even als dat geteld) en een mooie ondertitel. Heel origineel! De avatar is ook mooi, het lijkt nu net of er staat Inked before (ervoor geinkt, ofzoiets). Toppie en KUTGW! TOTAAL: 8,619047 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.