hadi Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 hoi waar kan ik de go kart vinden ik heb nog geen missies gedaan Reageren
Gino99 Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) Hey.Je kan een Go-Kart vinden in een race in SF maar dan moet je racen.Verder als je de missie A Home in The Hills hebt gedaan,komt hij op meerder plekken.Zoals Madd Doggs manison.Volgens mij is hij niet verkrijgbaar als je geen missies hebt gedaan . Mvg:Gino EDIT:Oops!.Dutchy heeft gelijk Bewerkt: 1 juli 2007 door Gino99 Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Hier staan de vindplaatsen van de Kart: http://nl.wikigta.org/wiki/Kart_locatie_%2..._San_Andreas%29 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Hey.Je kan een Go-Kart vinden in een race in SF maar dan moet je racen.Verder als je de missie A Home in The Hills hebt gedaan,komt hij op meerder plekken.Zoals Madd Doggs manison.Volgens mij is hij niet verkrijgbaar als je geen missies hebt gedaan .Mvg:Gino Dat is niet waar, hij komt na de missie Cut Throat Business, Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) De kart, het kleine krakkemikkige eenpersoonswagentje is hier te vinden. Meerdere plaatsen dus. Helaas is de kart pas beschikbaar na de missie Cut Throat Business. Maar daarvoor zul je dus nog wel even moeten spelen, deze missie is namenlijk te doen in het laatste deel van de storyline. Mocht je geen zin hebben in alle missies, raad ik je aan even bij onze SaveGames Database te loeren. neem bijvoorbeeld deze savegame. Daarmee heb je alle missies plus de extra dingetjes voltooid, en kun je de kart op elke aangegeven plek tegenkomen. Het is natuurlijk wel leuker om de missies zelf te doen, maargoed... we leven nou eenmaal in een erg eenvoudige en simpele wereld. Bewerkt: 1 juli 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.