Mathijs MdG Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Ik had gister een creatieve bui, en dit is er uitgekomen: Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 opzich wel een mooi design alleen vind ik het licht overgang een beetje vreemd bij de namen (na jouw naam en Design) het is van het een op het andere stukje ineens anders. Ik denk dat het beter is als je dat veranderd. Reageren
Rivel Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Leuk, en orgineel. Maar je gebruikt styijlen die niet bij elkaar passen. En die psinnen passen niet bij een strak desingtje! En ook je font is niet zo wauw. 7/10 Reageren
Mathijs MdG Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Ik heb de overgang van zwart naar wit ook verkeerd omgedaan, nu loopt het niet echt over in de circel... Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 als ik jouw was had ik dat nog veranderd als je kan want dan ziet hij er echt super uit! Reageren
Mathijs MdG Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Ik heb het wel geprobeert, maar het lukt niet, maar ik zal verder nog wel even proberen uit te zoeken.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.