Jump to content

bloemetje

Miss_Bianca12

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb al dagen gezocht naar het bloemetje in rodeo ;) maar hij is helemaal niet waar hij hoort te zijn volgens de strategy guide. Help!

Geplaatst:

Wauw wat een snel antwoord. Maar dat is niet het bloemetje wat ik bedoel...Helemaal links op de kaart bij een "s" bocht. Tussen rodeo en richman

Geplaatst:

Bedankt maar ik heb in de verre omtrek niet eens een pimping destination gezien.

Meerderen wat?

ik heb alle bloemetjes meteen gevonden met die guide maar dit is dan wel een heel raar plantje <_<

Geplaatst:

er is 1 op de begraafplaats in het noorden (temple..?) van LS ;)

check daar,

btw wat kan je eigenlijk met die bloemen :unsure: :lol:

Geplaatst: (bewerkt)
ze aan je vriendin geven b.v lijkt me ook heel handig :lol: behalve ze in de vaas te zetten

echt waar..? :o

hoe flik je dat dan, gewoon daten? :blink:

edit: hier zou vast wel een topic over zijn,... ik check ff :rolleyes:

Bewerkt: door Don Falcone
Geplaatst:

ik snap nie waar julie het over hebben :blink:

want er is tog maar 1 soort bloemen

PS: moet je alle bloemen hebben gepakt om 100% te krijgen??

Geplaatst:

Nee je hebt die bloemen niet nodig voor je 100% maar wel om je vriendin te houden en die dus weer wel voor je 100% dus indirect wel...vat je m nog.

Ik zoek niet dat bloemetje op het plaatje,die heb ik al. Die op de begraafplaats ook. Die was wel sneaky trouwens.

Die ik zoek is in rodeo.

Heeft nou niemand dat bloemetje gevonden met die strategy guide of ben ik de enige die bloemetjes verzamelt? Ach,vrouwen zijn altijd op zoek naar verse bloemen. Het is echt irri als je iets niet kan vinden want dan wordt het een obsessie om het te hebben snap je.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...