Miss_Bianca12 Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 Ik heb al dagen gezocht naar het bloemetje in rodeo maar hij is helemaal niet waar hij hoort te zijn volgens de strategy guide. Help! Reageren
Pete-R Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 Kijk hier eens http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=5267 Reageren
tonio Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 (bewerkt) ik vind het op deze site een beetje scheef staan maar mischien heb je er wat aan wapens Bewerkt: 29 december 2004 door BrokenTable Reageren
Miss_Bianca12 Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2004 Wauw wat een snel antwoord. Maar dat is niet het bloemetje wat ik bedoel...Helemaal links op de kaart bij een "s" bocht. Tussen rodeo en richman Reageren
TubS Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 er zijn er meerderen dus als ik jou was zou ik even gaan kijken Reageren
Miss_Bianca12 Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2004 Bedankt maar ik heb in de verre omtrek niet eens een pimping destination gezien. Meerderen wat? ik heb alle bloemetjes meteen gevonden met die guide maar dit is dan wel een heel raar plantje <_< Reageren
Don Falcone Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 er is 1 op de begraafplaats in het noorden (temple..?) van LS check daar, btw wat kan je eigenlijk met die bloemen :unsure: :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 ze aan je vriendin geven b.v lijkt me ook heel handig :lol: behalve ze in de vaas te zetten Reageren
Don Falcone Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 (bewerkt) ze aan je vriendin geven b.v lijkt me ook heel handig :lol: behalve ze in de vaas te zetten echt waar..? :o hoe flik je dat dan, gewoon daten? :blink: edit: hier zou vast wel een topic over zijn,... ik check ff :rolleyes: Bewerkt: 16 december 2004 door Don Falcone Reageren
The Outlaw Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 je ziet rechtsboven als je tegenover je vriendin staan: press L1 to give gift :lol: Reageren
TubS Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 je kan er ook iemand mee doodslaan :o Reageren
tonio Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 ik snap nie waar julie het over hebben :blink: want er is tog maar 1 soort bloemen PS: moet je alle bloemen hebben gepakt om 100% te krijgen?? Reageren
Miss_Bianca12 Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2004 Nee je hebt die bloemen niet nodig voor je 100% maar wel om je vriendin te houden en die dus weer wel voor je 100% dus indirect wel...vat je m nog. Ik zoek niet dat bloemetje op het plaatje,die heb ik al. Die op de begraafplaats ook. Die was wel sneaky trouwens. Die ik zoek is in rodeo. Heeft nou niemand dat bloemetje gevonden met die strategy guide of ben ik de enige die bloemetjes verzamelt? Ach,vrouwen zijn altijd op zoek naar verse bloemen. Het is echt irri als je iets niet kan vinden want dan wordt het een obsessie om het te hebben snap je. Reageren
tonio Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 heeft iemand aan kaartje of een site waar op alle plaatsen zijn van alle bloemen?? alvats bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.