Jump to content

bloemetje

Miss_Bianca12

Recommended Posts

Geplaatst:

Om even duidelijkheid te scheppen.

Een bosje bloemen is geen Collector's Item, zo als de Oysters en Tags.

De bloemen spawnen gewoon weer ;)

Geplaatst:

koop gewoon de strategy guide. Dan kan je ook alle oesters,tags,schansen en geheime wapens vinden.

Geplaatst:

Ja je kan wel dat boek kopen voor om dat allemaal te vinden (wat overigens ook allemaal gratis te vinden is op internet..)

Maar bloemen hoef je niet verzamelen het is hetzelfde als een wapen als je um pakt en je komt later erweer staat die erweer dit zorgt ervoor dat het geen collecters items zijn... Dus dat je ereen niet kan vinden lijkt mij geen ramp want je kan ze overal vinden op andere plekken :)

Geplaatst:
Ja je kan wel dat boek kopen voor om dat allemaal te vinden (wat overigens ook allemaal gratis te vinden is op internet..)

Maar bloemen hoef je niet verzamelen het is hetzelfde als een wapen als je um pakt en je komt later erweer staat die erweer dit zorgt ervoor dat het geen collecters items zijn... Dus dat je ereen niet kan vinden lijkt mij geen ramp want je kan ze overal vinden op andere plekken :)

Persoonlijk vind ik het boek als naslag wel makkelijker dan steeds op internet zoeken.

Nee je hebt die bloemen niet nodig voor je 100% maar wel om je vriendin te houden en die dus weer wel voor je 100% dus indirect wel...vat je m nog.

Ik zoek niet dat bloemetje op het plaatje,die heb ik al. Die op de begraafplaats ook. Die was wel sneaky trouwens.

Die ik zoek is in rodeo.

Heeft nou niemand dat bloemetje gevonden met die strategy guide of ben ik de enige die bloemetjes verzamelt? Ach,vrouwen zijn altijd op zoek naar verse bloemen. Het is echt irri als je iets niet kan vinden want dan wordt het een obsessie om het te hebben snap je.

Miss_Bianca12 weet dus ook dat je die bloemen niet nodig hebt , maar ze wil hem gewoon vinden omdat het tot nu toe niet gelukt is (ik ken het gevoel :-) )

@Miss_Bianca12: op een andere kaar zag ik dat de bloemen in Rodeo in de buurt van Didier zouden liggen. De strat guide zit er soms wel vaker een stukje naast. De pimp missies heb ik in oost LS gedaan, misschien moet je die in het westen doen (als je dat nog niet al daar gedaan hebt) en dan kijken op welke plaatsen je hoertjes moet oppikken en afleveren en kijken of de omschrijving dan klopt.

Geplaatst:

in san fierro ligt er ook 1 bij een brud die niet omhoog gaat die is kapot ergens aan de rande langs een andere brug snelweg

Geplaatst:

heej weet iemand hoeveel misies er in totaal zij??

en waneer geeft r* nou die eastereggs vrij?? :blink:

Geplaatst:
heej weet iemand hoeveel misies er in totaal zij??

en waneer geeft r* nou die eastereggs vrij?? :blink:

Wat hebben jouw vragen met dit topic te maken? Helemaal niets!

Beide vragen zijn al te vaak gesteld op het antwoord door mensen die de zoekfunctie niet kunnen vinden. Probeer het daar eens!

Dit topic weer ontopic verder.

Geplaatst:

Ik wou eerst die bloemen aan zo'n vrouw opstraat geven en toen sloeg ik haar ik dacht dat je ze kon geven maar ik wist niet dat je ze aan je vriendin kon geven dat ga ik ff snel doen <_< .

Geplaatst:

Bedankt voor het meedenken broken table...Die kaart klopt zeker vaker niet,vooral helemaal links bij die midden vouw. Kijk maar naar die oester bij de vuurtoren. Maar meestal scheelt t niet veel. Heb m gisteren nog steeds niet gevonden,ik ga je raad opvolgen en kijken bij didier. Groetjes.

Geplaatst:

Ik heb zo'n vraag, waarom verzamel je die dingen je kan alleen mee slaan en aan je vriendin geven en zo als Se7en al zei is het geen collector item dus je hoeft het helemaal niet te verzamellen <_< en je kan zo veel pakken als je wil maar je blijft maar 1 hebben ;).

Geplaatst:
Ik heb zo'n vraag, waarom verzamel je die dingen je kan alleen mee slaan en aan je vriendin geven en zo als Se7en al zei is het geen collector item dus je hoeft het helemaal niet te verzamellen <_< en je kan zo veel pakken als je wil maar je blijft maar 1 hebben ;).

Rij jij wel eens zinloos rond in SA?

Zo ja: waarom? :-)

Zo nee: waarom niet? :-)

Alleen maar de missies die is ook niet leuk. Sommige mensen zoeken uren en uren naar Bigfoot die niet bestaat, die bloemen bestaan iig. nog :-)

Geplaatst:
Ik heb zo'n vraag, waarom verzamel je die dingen je kan alleen mee slaan en aan je vriendin geven en zo als Se7en al zei is het geen collector item dus je hoeft het helemaal niet te verzamellen <_<  en je kan zo veel pakken als je wil maar je blijft maar 1 hebben ;).

Rij jij wel eens zinloos rond in SA?

Zo ja: waarom? :-)

Zo nee: waarom niet? :-)

Alleen maar de missies die is ook niet leuk. Sommige mensen zoeken uren en uren naar Bigfoot die niet bestaat, die bloemen bestaan iig. nog :-)

Oke je hebt gelijk ik zoek ook wel eens wat wapens, auto's, paardenhoefen, tags maar geen bloemen en ik rij ook zinloos rond meestal vlieg ik.

En ' uren en uren naar Bigfoot die niet bestaat, ' die is goed :lol: .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...